We zijn weer thuis

4 december 2013 - Obbicht, Nederland

Gisteren onze laatste nacht Miami gehad. Een kort nachtje. Het hotel was wederom niet slecht maar wel behoorlijk gehorig.  Ook was het best fris op de kamer en dat terwijl de airco uitstond.  Rond 08.45 uur uitgecheckt in het hotel en zijn we richting de luchthaven gereden.  Dat was een ritje van ongeveer 20 minuten.  Auto inleveren was ook zo gebeurd.  Toen ingecheckt en wachten op het boarden. Op het vliegveld nog wat gedronken. Om ongeveer 11.50 uur zijn we 15 minuten eerder als gepland opgestegen.  Het was een vlucht van 2 uur en 20 minuten.  Eenmaal aangekomen in New York baalde we toch wel een beetje dat we meteen weer door moesten.  Was ook leuk geweest om te n New York nog wat kerst inkopen te doen, maar helaas aan alle leuke dingen komt een eind en de plicht roept weer. :-( Op JFK hadden we een overstap tijd van twee uur. Tijd genoeg dus. We hoefde in tegenstelling tot de heen vlucht onze bagage niet op te halen en opnieuw in te checken.  Ookin New York nog wat gedronken. Om 16.40 uur lokale tijd zijn we in New York vertrokken naar Amsterdam.De vlucht zou 6 en 40 minuten gaan duren. We hebben niks geslapen  in het vliegtuig.  Het was een nacht vlucht, maar voor ons biologische klokje niet. Dus we hebben allebei maar wat films gekeken.Om 23.30 uur tijd van Florida en Nederlandse tijd 05.30 uur zijn we ongeveer geland.We waren snel door de douane en de tassen hadden we ook in een record tijd. We zijn nog nooit zo snel op Schiphol klaar geweest.In de aankomsthal stond Jeroen ons al op te wachten. We hebben nog een paar uurtjes bij Jeroen en Nicole geslapen. Waarvoor nogmaals dank. Nu zijn we weer onderweg naar huis en zijn we toch stiekem wel blij om de oudjes en Raica straks weer te zien.Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om de verslagen te lezen.Ik vond het weer leuk om ze te maken.Houd allen de mail in de gaten voor de volgende vakantie.Al gaat dat helaas wel nog even duren xxx van ONS