Adios Barcelona

14 mei 2014 - Barcelona, Spanje

Zo de laatste dag Barcelona is dan toch echt een feit. Wat gaat de tijd toch snel. Soms wat te snel als je ons vraagt. Maar daarom proberen wij er ook alles aan te doen om overal maximaal van te genieten.  En dat gaat ons tot nu toe goed af al zeg ik het zelf ;-). Er is een ding wat we niet gaan missen van Barcelona en dat is ons bedje wat we hier afgelopen week hadden.  We hebben nu een weekje vakantie in Azië nodig om weer een beetje mobiel te worden en alles los te masseren ;-). Maar ondanks dat kleine en slechte bed hebben we toch bijna alle nachten goed geslapen. Maar waar lag dat aan? Aan de wijntjes en de biertjes? Haha. Geen idee hihi ;-).Vanmorgen weer heerlijk ontbeten.Daarna terug naar de kamer om onze spullen te pakken.Daarna hebben we onze spullen in een locker vlak bij plaza Catalunya gelegd.Hier zagen we een kaartje hangen van het Jamon  museum.Hier kon je een uitleg krijgen over de verschillende soorten ham (jamon) die hier te krijgen is. Ook mocht je 6 verschillende soorten proeven met een wijntje erbij. Dit leek ons erg leuk om te doen en heben dan ook om 12.30 uur een tour geboekt.  Nou het was niet alleen heel leuk en interessant,  maar ook erg lekker. Daarna zijn we richting de haven gelopen en hebben hier nog lekker in het zonnetje gezeten. Rond 16.00 uur hebben we in een van de steegjes nog een tapas restaurant gezocht. Hier hebben we lekker gegeten.  Nu nog een drankje en rond 19.00 uur gaan we de tas op halen en gaan we richting de bus om naar het vliegveld te vertrekken. Om 21.45 uur vliegen we terug naar Brussel waar we rond 23.45 uur aan zullen komen en zit deze geweldige week er weer op. Remy mag/ moet morgen helaas weer werken en ik mag vrijdag weer beginnen. Dan gaan we er de komende 5,5 maand weer tegenaan om vervolgens vanaf 31 okt. tekunnen vertrekken naar Zuid Afrika. Ook daar ga ik weer een reisverslag bij houden. Mocht je dit leuk vind hou dan tegen die tijd de mail weer in de gaten. Adios :-).