We zijn weer terug

16 november 2018 - Schiphol, Nederland

Gelukkig is het allemaal goed gegaan op de luchthavens. We hebben de vluchten gehaald. Al met al hadden we in Forteleza nog zo'n 15 a 20 minuten spelling. We hebben hierdoor niet lang hoeven te wachten om te boarden. Dat was erg fijn. De vlucht naar Amsterdam zal zo'n 8 uur en 50 minuten gaan duren. Van deze tijd hebben we bijna niks geslapen. Niet omdat we niet moe waren,maar omdat we zo'n vervelend jank kind achter ons hadden. Jankte het kind niet dan was het wel aan het schreeuwen of tegen de stoel aan het trappen. Geen fijne vlucht dus! Gelukkig hebben we nog een hotel overnachting in Hoofddorp geboekt en hopen we dat we deze morgen nog kunnen inchecken. Dan gaan we even slapen voor we naar Jeroen en Nicole gaan om over beide vakanties bij te kletsen. Daar hebben we ook veel zin in. Morgen rijden we weer terug naar het Zuiden. Zoals al eerder beschreven vrijdag over 2 weken gaan we naar New York. Vind je het leuk om ons te volgen hou Facebook of de app van Polarsteps in de gaten. Tot de volgende keer X