Bye bye Malta

3 juli 2017 - Valletta, Malta

Laatste uurtjes in Malta. Bah we vinden het echt jammer om te gaan. Malta is ons super goed bevallen. Vanmorgen na het ontbijt direct naar de receptie van het hotel gelopen om te kijken of we een late check out konden hebben vandaag. Helaas ging dit niet, omdat het hotel vandaag ook weer volgeboekt is. Hup weer naar boven om onze spullen in te pakken. Nadat we onze spullen in een afgesloten ruimte konden neer zetten zijn we lekker nog een paar uur aan en in het zwembad gaan zitten. Ook vandaag is het weer ruim 36 graden. Tussen de middag nog een salade bij het zwembad gegeten en om 15.30 uur zijn we ons gaan douchen. Nu terwijl ik dit stukje typ zitten we te wachten op de taxi. Die komt ons om 16.30 uur ophalen om op het vliegveld af te zetten. We gaan dus niet met de transfer van Neckermann. Geen zeik en ergernis dit keer. Haha. Was een goede zet om met de taxi te gaan. Binnen 20 minuten waren we op de luchthaven. Geen rij bij de bagage drop off. Ideaal. Bij het Hard Rock op de luchthaven nog wat gegeten. Het is nu inmiddels 19.40 uur en we zitten in het vliegtuig. We vertrekken zo naar Schiphol. Ik ga nu ook afsluiten met het verslag. Het was een super vakantie met veel mooie herinneringen. We hebben mooi gedoken en hebben wat extra kleur op gedaan. Vanaf morgen gaan we af tellen na onze volgende vakantie in september naar Zuid Afrika en Mozambique.  Ook dan ga weer verslagjes schrijven. Vind je het leuk om ze te blijven lezen hou Facebook dan in de gaten. Tot de volgende vakantie

1. Bea:
    3 juli 2017
    Super leuke verhalen en foto's. Op naar de volgende keer. Goede terugreis en tot gauw.
    Groetjes xxx
  2. Jornic:
    Tot straks!!! Nic x
  3. Ramona:
    Dank je wel Bea. Tot zo Nic
  4. Lynn:
    3 juli 2017
    Jullie zien er lekker uitgerust uit en hebben een mooie kleur gekregen. Hoop jullie hebben een veilige terug reis naar huis. Voordat jullie het weten zal jullie volgende vakantie voor de deur staan. Tot op het werk Ramona. Gr. Ook aan Remy. Xx
  5. Ramona:
    Thx Lynn ook van Remy. Tot snel xxx