Relax dage Phelwana Game lodge

26 september 2017 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Echt weer heerlijk geslapen in de tent. Geweldig om al die dieren geluiden s avonds s nachts en vooral s morgens vroeg te horen. Rond 05.30 uur schoten we beide wakker van het gebrul van nijlpaarden. Hebben ze niet gezien, maar ze zaten dicht bij onze tent. Meteen opgestaan om te kijken of we andere dieren konden zien. Nou dat kon je wel zeggen. Recht voor onze tent aan het water stonden 3 waterbokken. Pal achter de tent 3 giraffen. Toen we weer naar voor liepen stond er ook voor de tent een giraffe. Hoe gaaf is dat!? Nou heel gaaf. We gaan zo een bush wandeling maken en hopen weer veel interessante weetjes over de dieren te weten te komen. En wellicht zien we ook nog leuke dieren. Veel weetjes over de dieren wisten we inmiddels al, maar er is altijd nog wel iets nieuws. We hebben qua dieren vooral bokjes en giraffen gezien. Ook baby zebra's en giraffen.  Deze waren pas net een paar weekjes oud. Dat blijft leuk om te zien. S middags hebben we lekker wat gerelaxt in de tent. We hadden gehoopt dat we vanavond een game drive in een naast gelegen park konden doe waar de big 5 wel voorkomt, maar de tour was helaas al vol. Morgen doen we daarom zowel de ochtend als de avond game drive in een ander park. We zijn dus benieuwd.  Vanavond we op game drive geweest in het park waar we nu slapen. Genoeg dieren gezien. Helaas geen luipaard meer. Gisteren toch wel echt geluk gehad! Vanavond lekker gegeten in het restaurant. Nu optijd ons bedje in. We worden morgen al om 05.00 uur opgehaald en willen wel fris en fruitig zijn.

1. Bea:
    27 september 2017