Wat een schitterende laatste duik dag

10 oktober 2015 - Tenerife, Spanje

Hey hallo allemaal

Gisteren maar geen verslagje online gezet. Ik had eigenlijk gewoon niks om te vertellen. We hebben echt de hele dag op het strand gelegen en hadden s avonds nirt eens zin om ergens wat te gaan eten. Dus hebben we maar wat kleine dingentjes in de supermarkt gehaald en hebben lekker op ons balkon gezeten. Nou dat was het dus wat betreft vrijdag. Vanmorgen na het ontbijt op het gemakje naar de duikschool gelopen. Na onze spullen in de bus geladen te hebben zijn we naar de duik lokatie gereden. Na een korte briefing hebben we onze spullen in orde gemaakt en zijn we het water in gegaan. Boh wat is dat toch heerlijk zeg onder water. Gelukkig is het na die eerste keer duiken alleen maar beter gegaan. Het voelde weer oud en vertrouwd.  Tijdens de eerste duik hebben we verschillende inktvissen gezien. Ook behoorlijk grote. Ik heb er weer een video van, maar krijv deze helaas nog steeds niet geupload. Maar heb wel wat foto's.  Ook nog wat kleine grut gezien. Al met al een prima duik. Ookde tweede duik veel moois gezien. Onder andere een spin, zeester, slakje en hele mooie rots formaties. Al met al was het duiken hier mmoier dan van te voren gedacht. Het is zeker geen Egypte, maar het echt niet slecht. We sluiten niet uit dat we hier nooit meer naartoe komen om te duiken. We waren erg blij met de tip van John om naar de duikschool Ten Dive te gaan. Claudio de instructeur was super duidelijk, rustig, relax en erg vriendelijk. Humor had hij ook. Ook zijn vrouw was erg vriendelijk en gastvrij. Ze hebben ons met diverse dingen goed geholpen en geadviseerd. Na de duiken hebben we afscheid genomen van Claudio en zijn vrouw en hebben we een salade gegeten. Verder niet veel bijzonders meer gedaan. Vanavond nog heerlijk gegeten. We hebben inmiddels ook al ingecheckt voor onze vlucht naar Rome voor komende woensdag. Tenerife zit er inmiddels bijna op en Rome staat ons nog te wachten. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om de verslagjes te lezen. Het zijn geen verslagjes van een rondreis, maar het het toch met plezier gedaan. Vind het ook erg leuk om jullie reacties te lezen. Weet ik ook waar ik net voor doen. Waarschijnlijk komt er morgen ook geen verslag of er moet al iets benoemendswaardig gebeuren. Maar we hebben voor morgen alleen maar strand op de planning staan dus dat denk ik niet en maandag morgen om 11.30 uur vliegen we weer terug naar Amsterdam.  Vanuit Rome kunnen jullie wel weer verslagjes verwachten. Tot volgende week

1. Bea:
    11 oktober 2015
    Door jouw reisverslagen kan ik mee genieten - dus houden zo !
    Dank je wel voor alle moeite, die je er voor doet.
    Relax nog even op het strand en geniet van het mooie weer.
    Doeiiiiiixxxxx
  2. Jornic:
    Inderdaad wauw die inktvis op Facebook!!!! Xxxx Jeroen en nicole
  3. Ramona:
    11 oktober 2015
    @ bea tot de volgende reis
    @ jornic ja die intvis was echt super
  4. Ria Detische:
    11 oktober 2015
    Jammer het zit er weer bijna op. Maar jullie hebben het naar je zin gehad. En dat pakt niemand meer je af. Inderdaad Bea altijd leuk om te lezen. En fijn dat Ramona zich de moeite neemt. Het is voor jullie balen, maar wij kijken er naar uit dat we jullie weer zien. Een veilige thuiskomst gewenst.
    Liefs mam en pap
  5. Ramona:
    11 oktober 2015
    Al is het dit keer maar van korte duur he oudjes hihi. Nog geen 48 uur later zijn we weer weg