We zijn helaas weer terug

30 mei 2018 - Hoofddorp, Nederland

Bah wat gaat de tijd toch altijd snel als je het goed naar je zin hebt. Vandaag vliegen we alweer terug naar huis. Het plan was om vandaag een beetje uit te slapen en nog even op het strand te gaan liggen. Deze plannen hebben we een beetje moeten bijstellen helaas. Vannacht werd ik al eens wakker van de flinke regenval buiten. Ook was ik weer ruim voor de wekker wakker. Gelukkig daarna wel nog even in slaap gevallen. Het ontbijt in het hotel waar we zitten is ook weer meer dan prima. Genoeg keuze. Helaas bleef het de hele ochtend en gedeelte van de middag regenen. Dus we zijn niet meer naar het strand geweest.  We hebben de laatste spulletjes ingepakt en hebben lekker gerelaxt op de kamer. S middags nog heerlijk Thais gegeten in het restaurant van het hotel. We hebben de laatste bath ( de lokale munt van Thailand ) geprobeerd op te maken. We hebben er wat nieuwe zeepjes voor op de nieuwe wc en badkamer voor gekocht haha. Hier beginnen ze over 2 weken ook alweer aan. Rond 16.00 uur zijn we in de taxi gestapt en 10 minuten later stonden we al op de luchthaven. Haha flink onderhandeld over de prijs haha. Nee flauwekul. We waren 200 bath kwijt voor de rit. Dat is in euro's 5.40. Wauw wat een bedrag he! Al met al een super 10 dagen Thailand gehad. We hebben genoten van het weer al was het wel even aanpassen qua temperatuur de eerste dagen. Was erg warm en vochtig. We hebben super gedoken. De massages en het eten waren echt heerlijk. De mensen waren weer super vriendelijk. De twee hotels waar we  waren zijn ook goed bevallen. Koh Tao komen we wellicht in de toekomst ooit wel terug. Koh Samui was leuk om te zien, maar hier hoeven we niet per se terug naartoe. Wellicht wel om in Koh Tao te komen, maar niet om hier te blijven slapen. We zijn ruim 15 minuten eerder met het vliegtuig vertrokken vanuit Koh Samui naar Kuala Lumpur. We hebben echt heel lekker eten aan boord gekregen. Rijst met kip in kokosmelk. Smaakte super goed. Hopelijk kunnen we op de vlucht van Kuala Lumpur goed slapen en komen we morgen redelijk uitgerust aan op Schiphol 😊. Onze eerste vlucht van Koh Samui naar Kuala Lumpur zat er na 1 uur en 40 minuten al op. Hebben een drankje gedronken op het vliegveld en zijn naar de gate gelopen om terug naar Amsterdam te vliegen. Voor nu zit het er weer op, maar we hebben voor de rest van het jaar nog genoeg opstaan qua reizen. Over 4.5 maand gaan we 3.5 week naar Brazilië en als we daar van terug komen 2 weken later nog een kleine week naar New York.  Ons hoor je dus niet klagen. Mocht je het leuk vinden om de blogs te blijven lezen hou Facebook in de gaten of meld je aan voor de nieuwsbrief. Tot over 4.5 maand.................. PS heb nog wat duilfoto's toegevoegd

1. Ria Detische:
    30 mei 2018
    Jullie hebben na je zin gehad en genoten. En wij hebben met plezier jullie reisverhalen gelezen.
    Maar zijn nog blijer als we jullie straks weer zien. Zou niet goed zijn als dat niet zo was.
    En Raica zal het blijste zijn.
  2. Ramona:
    Haha tot straks
  3. Bea:
    30 mei 2018
    Bedankt voor de leuke reisverslagen en op naar de volgende keer. Groetjes
  4. Ramona:
    👌😉