Op de fiets door Valencia

8 mei 2017 - Valencia, Spanje

Vanmorgen iets of wat uitgeslapen. Haha we waren om 08.00 uur wakker. Na een lekker ontbijtje om de hoek bij ons appartement zijn we richting de fietsen verhuur gelopen. Hier hebben we voor vandaag een echt Nederlandse fiets gehuurd. Vandaag gaan we door het stadspark fietsen. Dit is een oude droge rivier beding. Hier hebben ze een mooi wandel en fiets park van gemaakt. We zijn echt het hele park door gefietst. S middags hebben we aan de zee bij een strand tent weer paella met kip gegeten en aansluitend nog een paar uurtjes op het strand gelegen. We moeten we iets aan onze kleur doen natuurlijk. Volgens mij is dat weet aardig gelukt. Vandaag is het Zo'n 26 graden geworden. Heerlijk dus!!! Laat in de middag begin avond hebben we nog een drankje en een klein hapje in de panorama bar gedaan. Daarna terug gefietst richting de fiets verhuur om de fiets weer in te leveren. Haha we zijn de stad zonder kleerscheuren en ongelukken door gekomen. Na een heerlijke opfrisbeurt nog ff een hapje en drankje gaan doen op het plein achter bij het appartement.  Niet te veel drinken, want we moeten nog zo'n 65 treden lopen voor we boven bij het appartement aankomen hahaha.

1. Ria Detische:
    8 mei 2017
    Mooi modern park. En lekker weertje voor te fietsen. Verder gaat alles goed met jullie twee zo te zien en met de wijntjes, lekker. Amuseer jullie en op naar Max zondag.
  2. Ramona:
    8 mei 2017
    Ja idd. Daar kijken we ook naar uit. Hopelijk doet Max het goed
  3. Lynn:
    9 mei 2017
    Hallo daar weer vakantie mensen. Zo te zien op de foto's hebben jullie het naar jullie zin. Mooi foto's ook nog. Ramona, je ziet meer uitgerust vandaag lieverd. Top! Als ik kijk naar jullie foto's kan ik niet helpen denken dat ik daar was en niet waar ik vandaag was. Op het werk dus. Hihi. Maar ja, moet niet klagen. Ik ben blij voor jullie. Geniet ervan, zal zeker lukken ongetwijfeld! Tot jullie volgende verslag. Groetjes xx
  4. Bea:
    Super leuk allemaal ! Groetjes vanuit een lekker koud Limburg xxx
  5. Jornic:
    9 mei 2017
    Heerlijk fietsen!!! Ziet er geweldig uit, net als mona!!! Rémy ook hoor maar anders haha. X nic
  6. Ramona:
    Dank je wel Bea en Nic. Valencia is ook echt een heerlijke stad