Laatste volle dag Valencia

9 mei 2017 - Valencia, Spanje

Gisteravond is het iets later geworden dus vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Na een lekker ontbijtje zijn we nog lekker door de stad gaan rond dwalen. We hebben de stierenarena bezocht. Blijft toch heel apart. Het is een heel mooi gebouw, maar als je je bedenkt wat zich hier een paar keer per jaar afspeelt krijg je toch de rillingen. We hebben erg getwijfeld om naar het strand te gaan, maar dit uiteindelijk niet gedaan. We zijn allebei gister tijdens het fietsen en die paar uurtjes strand toch wat verbrand. Vandaag dus maar een beetje rustig aan gedaan in de zon. Vanmiddag nog wat souvenirs gekocht om op het bord op de wc te hangen. Verder wat geshopt. Ik niet geslaagd, maar Remy wel. Kijken in Barcelona nog wel. S middags nog een ijsje gegeten. Was heerlijk maar viel helaas iets minder.  Verder weinig bijzonders gedaan vanmisdag. S avonds zijn we weer bij dat lekkere Italiaans restaurant gaan eten.  Na het eten zij  we nog langs een aantal mooie gebouwen gelopen om te kijken hoe ze s avonds verlicht waren. Zie de foto's.  Nu nog een afzakkertje bij ons appartement om de hoek en dan lekker slapen. Tot morgen vanuit Barcelona.

1. Bea:
    10 mei 2017
    Wat is Valencia een mooie stad. Jullie zien er ook relaxt uit. Op naar Barcelona en onze Max. Groetjes xxx
  2. Lynn:
    10 mei 2017
    Hoi hoi. Erg mooi daar hoor en wat een weer hebben jullie. De gebouwen en fontein zijn erg mooi. De groote hoed is wel verstandig met het zonnetje daar. Jammer dat je niks hebt kunnen vinden Ramona wat je beviel. Zal zeker in Barcelona je wel lukken. Jullie hebben in iedere geval iets voor op de bord in de wc. Top. Veel plezier beide in Barcelona. Xx
  3. Ramona:
    10 mei 2017
    Ja dat klopt Lynn. Hoed moest ik kopen ivm de zon. Zijn nu inmiddels goed aangekomen in Barcelona
  4. Jornic:
    10 mei 2017
    Hi lieverds, ik kan geen reactie achter laten bij de fotos wat vroeger wel kon maar jeetje Moon : ........ wat zie jij er goed uit. Trots op je !!! xxxxxxx Nicole

En betreffende Valencia : Volgens mij een mooie stad maar zo te zien op facebook bevalt Barcelona ook weer. Logisch: Is thuis komen. Geniet, Geniet en Geniet !!!!!
  5. Ramona:
    10 mei 2017
    Thx Nic. . Ja Valencia was super. En Barcelona voelt idd als thuis komen. Raar dat je niet kunt reageren op foto's. Was me nog niet eerder opgevallen.