Nog 91 dagen te gaan

23 juli 2018 - Cadier en Keer, Nederland

Zo daar ben ik weer. We zijn inmiddels alweer 66 dagen terug van Koh Tao Thailand. Wat gaat de tijd toch snel! Er is in de tussentijd weer veel gebeurd. We hebben een nieuwe badkamer gekregen en we hebben weer een onvergetelijk feestje gehad eind Juni. Nu is het weer tijd om een kleine update te geven voor onze volgende vakantie. Zoals de titel al luid '' Nog 91 dagen te gaan '' voor we naar Brazilië vertrekken. Wat hebben we er al ongelofelijk veel zin in. Zoals in mijn vorige blog al te lezen was zijn alle vluchten en accommodatie al een tijdje geleden geboekt. Afgelopen weekend hebben we ook via Expedia de auto geboekt die we vanaf Campo Grande nodig gaan hebben om richting Bonito en Miranda te gaan rijden. We hebben gekozen om met een kleine jeep Renegade of soortgelijk te gaan rond toeren.

Verder moeten we alleen onze tranfer vanuit Rio naar Paraty en Illha Grande regelen, maar dat gaan we waarschijnlijk gewoon ter plaatse doen. We hopen ook nog te kunnen gaan duiken bij Ilha Grande, Bonito en Porto de Galinhas. Hou de blogs in de gaten als je wilt weten hoe onze reis er vanaf 22 oktober uit gaat zien. Voor nu moeten we nog even de vakantie periode doorwerken om daarna zelf lekker weer te gaan genieten van al het moois dat Brazilië te bieden heeft. Tot later.......