Op naar Bonito

6 november 2018 - Bonito, Brazilië

Vanmorgen weer voor de wekker wakker. Om 08.00 uur zaten we aan het ontbijt. Was heerlijk en genoeg keuze. Vandaag gaan we naar Bonito. Het zal ongeveer 400 km zijn wat we vandaag rijden. Was even goed kijken om de stad uit te komen,maar dat verliep best soepel. Eenmaal buiten de stad wijst het zich vanzelf. Wat een weidse vergezichten hier. Het heeft wat weg van Zuid Afrika. De eerste struisvogels al gespot. Na een rit van ongeveer ongeveer 4 uurtjes kwamen we net na 13.00 uur aan bij ons volgende hotel. We slapen de komende 3 nachten in Arte da Natureza. Een erg mooi hotel vinden we zelf. Pas na 15.30 uur kunnen we iemand bij de receptie spreken die wat Engels spreekt. Als we tot nu toe een nadeel moeten opnoemen is het de taalbarrière wel. Er zijn maar weinig mensen die echt goed Engels spreken. Met wat Spaanse woordjes en Google translate komen we er wel uit, maar soms is het wel wat vermoeiend en lastig. Omdat we toch ff moesten wachten zijn we maar een broodje bij Subway gaan eten. Rond 15.30 uur terug in het hotel en als het goed is 3 mooie excursies geboekt voor de komende 2 dagen. Nu gaan we lekker relaxen aan het zwembad in de poolbar met een caiperinha 😊😋. Vanavond nog een hapje gegeten bij Zapi Zen.