Dag Ilha grande. Hallo Paraty

29 oktober 2018 - Paraty, Brazilië

Vandaag gaan we Ilha grande alweer verlaten. We hebben enorm genoten. Het heeft een relaxte hippie sfeer. Het is nu laag seizoen dus je wordt niet overlopen door de toeristen. Om 10.00 uur zijn we de boot opgestapt en op het vaste land na iets meer dan een uurtje varen weer afgezet. Daar konden we snel in een busje stappen om naar Paraty te rijden. De rit heeft ongeveer 1.5 uur geduurd. Het schiet hier niet echt op aangezien je bijna niet harder dan 60 km per uur mag rijden. En om de zoveel meter ligt er weer een drempel. Dat houd alles dus behoorlijk op! Rond 14.00 uur kwamen we aan bij ons hotel voor de komende 3 nachten. Boutique hotel Carpe Diem. Nadat we onze spullen op de kamer hadden gezet zijn we het oude stadscentrum even ingelopen. Bij een Italiaans restaurant hebben weer een heerlijke pizza gegeten. We zijn nog even aan het kijken welke excursies we de komende dagen willen gaan doen. Voor morgen in ieder geval een jeepsafari. Hier later meer over. Voor de rest gaan we vanavond lekker rustig aan doen.

1. Gwendy:
    30 oktober 2018
    Wat een prachtige gebouwen!!
  2. Ria Detische:
    30 oktober 2018
    Nou we zijn benieuwd hoe het jullie daar bevalt. Geniet van jullie safari tocht.
  3. Ramona:
    30 oktober 2018
    Ja het is echt prachtig hier
  4. Fabienne:
    30 oktober 2018
    Leuke verhalen!!! Benieuwd naar t volgende:)
  5. Ramona:
    30 oktober 2018
    Leuk dat je zo ook leest 😊😉