We gaan duiken op Koh Tao in Thailand

21 januari 2018 - Cadier en Keer, Nederland

Hallo Allemaal.

Het nieuwe jaar is weer begonnen en we zijn alweer volop bezig geweest met het plannen van vakantie. Er is echt weer van alles de revue gepasseerd. Zoals gewoonlijk. Dit keer wilde vooral Remy iets anders dan Afrika. Jammer voor mij, maar wel begrijpelijk hihi. Ik heb er mijn hart verloren, maar er zijn nog tal van andere mooie bestemmingen. Onze eerste vakantie van 2018 zal gaan naar Koh Tao in Thailand. We zijn op dit idee gekomen om naar Koh Tao te gaan door Jeroen en Nicole. Jeroen liet ons diverse filmpjes zien van het duiken en daar raakte we enthousiast over. We wilde sowieso naar een bestemming om te duiken. Het duiken is vrij goedkoop en mooi dus de keuze was snel gemaakt. Zeker voor een kleine vakantie. We gaan in totaal 10 nachten naar Thailand. We vliegen van Amsterdam naar Bangkok met KLM waar we een tussenlanding zullen hebben van 1 uur en 50 minuten. Daarna vliegen we door naar Koh Samui. Dit zal een vluchtje zijn van iets meer dan een uurtje. De totale vliegtijd zal net geen 14 uur zijn. Vanuit Koh Samui moeten we nog met een ferry boot naar het eiland Koh Tao. Het boot tochtje zal ook nog eens 2 uur duren. We slapen 9 nachten in het Haad Tien By beach resort. Voor de geïnteresseerde onder ons heb ik een link onder aan het verslag toegevoegd. Als je daarop klikt kun je de accommodatie bekijken. We gaan hier vooral naartoe om te duiken. We hebben zelfs besloten dat we niet alleen fun duiken willen maken, maar we gaan ook 3 dagen een cursus volgen. Dit zal de rescue diver cursus zijn. Voor de rest willen we vooral gaan genieten van het mooie eilandje en de rust. Na die 9 nachtjes gaan we met de ferry weer terug naar Koh Samui en zullen we nog een nachtje slapen in het Dara beach Samui. Hier kunnen we dan nog naar het Hard Rock Cafe voor we weer terug naar huis vliegen. Via Kuala Lumpur zullen we dan weer terug vliegen naar Amsterdam. Boh wat hebben we er weer veel zijn in zeg! Wil je ons blijven volgen hou dan de site, mail of facebook in de gaten.

1. Bea:
    21 januari 2018
    Mag ik mee ?????????????????
  2. Ramona:
    21 januari 2018
    Haha als je jezelf kunt opvouwen tot een klein pakketje wel 😜
  3. Lynn:
    22 januari 2018
    Wow zeg. Accommodatie ziet er geweldig uit en het ziet er prachtig uit daar. Mooie vissen en helder water. Ben eens benieuwd wat jullie allemaal ziet daar tijdens het duiken.
  4. Jornic:
    2 februari 2018