Heerlijke dag Paraty

30 oktober 2018 - Paraty, Brazilië

Boh wat gaat de tijd toch snel. We zijn inmiddels alweer bijna 1,5 week van huis af. Gisteravond kwamen we erachter dat we rare bultjes onder onze voeten hadden. Deze jeukte en branden behoorlijk. Opgezocht op internet en het bleken beten van een zandvlooi te zijn,maar wel een zandvlooi die de huid binnen dringt. Vanmorgen dus na het ontbijt maar meteen naar een apotheek gegaan. Diverse pillen en zalf mee gekregen. Zal dus snel weer beter gaan. Vandaag om 11.00 uur worden we opgehaald voor de jeep safari. We hebben een 2 tal watervallen bezocht, waarvan ik er in 1 heb gezwommen. Water was behoorlijk koud. Remy heeft het maar even niet gedaan. Sowieso omdat het een koukluun is,maar hij is ook wat verkouden. De omgeving is echt prachtig. Mooie vogels, vlinders en aapjes gezien. Zie de foto's. We zijn ook nog bij een cachaca distelerie gestopt. Dit is de alcohol die zo in de caiperinha gebruiken. Het is een soort rum. Je hebt het echt in veel te veel verschillende smaken. We konden er ook een aantal proeven. Sommige waren echt heel smerig. Veel te sterk,maar er waren ook een paar likeuren die heel lekker waren. We hebben 1 klein fles gekocht met cocos smaak. Het lijkt dan veel op Amarula en Baileys. Echt heel lekker. S middag hebben we naast de waterval nog wat gegeten. Was niet vies, maar ook niet geweldig. Al met al hebben we een heerlijke dag gehad. Nu nog wat relaxen aan het zwembad. Vanavond hebben we heerlijk bij een Thais restaurant gegeten. Lekker Thaise kippensoep en pad thai met kip gehad. Nu moe maar voldaan lekker ons bedje opzoeken. Meer foto's via Polarsteps 😊

1. Jornic:
    Gaaf die dieren!!! En thais in Brazilië, geweldig!!! X nic
  2. Tineke:
    31 oktober 2018
    Oei kijk maar uit met die beestjes dan.
    Nog veel plezier x
  3. Renate:
    31 oktober 2018
    Hopelijk zijn de bultjes snel weg!
  4. Ria Detische:
    31 oktober 2018
    Prachtig die watervallen. Hopelijk gaat het snel over met de jeuk. Veel plezier samen