Zo een kleine update voordat we lekker op vakantie gaan

12 juli 2016 - Cadier en Keer, Nederland

Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslagje online heb gezet.

Ik wil jullie even bij bijpraten.

Zoals jullie hebben kunnen lezen in het laatste reisverslag van 24 januari alweer is onze reis naar Namibië & Botswana geboekt. In de tussentijd hebben we niet stil gezeten en hebben we weer genoeg gedaan.

We zijn een weekje met de oudjes naar Barcelona geweest en vorig weekend zijn we nog een paar dagen in Marseille geweest. Al met al hebben we op beide plaatsen een heerlijke tijd gehad. Hier geen verslagen van gemaakt, omdat we niet heel veel bijzonders hebben gedaan. Vooral genoten van de heerlijke steden,  heerlijke weer, stranden en het lekkere eten. Nu breekt er even een drukke tijd aan qua werk en daarna staat ons een heerlijke vakantie te wachten.

Er waren nog wat kleine dingetjes die wel geregeld moesten worden. Nou gelukkig hebben we dit allemaal geregeld. Ik heb een nieuw paspoort aangevraagd. Kan er dus weer 10 jaar tegen aan. Ik hoop en ga zeker mijn best doen om er veel stempels in te krijgen haha. Ook heb ik een paar maanden geleden een nieuwe lens gekocht voor mijn spiegelreflexcamera. Ik hoef nu dus geen lens meer te verwisselen. Gisteren heb ik ook een nieuw pocket fototoestel gekocht. Dus ik ben er klaar voor om veel hopelijk mooie foto's te gaan maken. Ze noemen met niet voor niks Mona paparazzi (toch Jornic hihihi). Ik heb uiteraard ook nog even gecheckt of we nog inentingen nodig hebben, maar dit was niet het geval. Alles wat we al eerder hebben gehad is nog geldig en Remy en ik hebben er voor gekozen om geen malaria tabletten te gaan slikken ivm de vele bijwerkingen. En dan ben je nog niet verzekerd dat je geen malaria krijgt. Dus we zien wel.

Het zijn nu nog 73 dagen voor we vertrekken en ik moet nog 49 dagen werken. Dus het begint al aardig op te schieten. Ik hoop dat we nog een paar mooie dagen hier in Nederland krijgen des te sneller gaan de dagen voor je gevoel voorbij. Ik ga vanaf 23-09 proberen om weer alles wat we mee maken in de reisverslagen online te krijgen en hoop dat jullie het weer leuk vinden om het te lezen. Ik ga het in ieder geval weer met veel plezier doen. Voor nu heb ik niks meer te vertellen. Ik hoop jullie over ongeveer 2.5 maand meer over onze ervaringen en reis te kunnen vertellen. Tot dan.

1. Bea:
    12 juli 2016
    Wij verheugen ons nu al op jouw verslagen. Kunnen we weer meegenieten van jullie belevenissen !
  2. Ria Detische:
    12 juli 2016
    Het zal weer spannend worden. Leuk spannend dan wel natuurlijk.Wij zijn benieuwd hoe alles zal verlopen daar in de middel of now where.
  3. Ramona:
    12 juli 2016
    Ook ik verheug me op om mee te kunnen genieten van de vele reisverslagen en foto`s van jullie toekomstige vakantie. Altijd erg leuk.
  4. Gwendy:
    12 juli 2016
    Yeahhhhh knn de leuke verhalen en heerlijke stunten van moontje weer lezen
  5. Ramona:
    12 juli 2016
    Haha leuk om te horen dat jullie weer zo enthousiast zijn. Daar doe ik het ook voor natuurlijk hihi. Gwendy bedankt . Ben ook weer benieuwd wat ik allemaal weer ga mee maken
  6. Jornic:
    13 juli 2016
    Yep .... Mona Paparazzi : We verheugen ons nu al op de foto's (en natuurlijk de verhalen!!!))