Mooie excursie dag in Bonito

7 november 2018 - Bonito, Brazilië

Wauw wat een geweldige dag hebben we vandaag weer gehad. We gingen vandaag op excursie naar de Olho D Agua rivier. Dit is een zoetwater kristal heldere rivier met de nodige dieren in de buurt. Opweg naar het park waar deze rivier in ligt zag Remy een toekan. De auto even gedraaid en een foto gemaakt natuurlijk. Wat zijn dat toch een mooie vogels. Ook nog een paar struisvogels gezien. Bij de entree zagen we ook nog verschillende aras (papagaaien). Toen we aankwamen kregen we een gebrekkige uitleg en konden we ons een wetsuit aantrekken. We moesten ongeveer 2 km door een dicht begroeid bos lopen. Hier nog wat kapucijn aapjes gezien. Helaas geen foto van aangezien we alleen de action camera bij ons hadden en de aapjes hoog in de boom zaten. Na die 2 km konden we het water in. Wauw wat helder was dat water zeg! Heel veel soorten en maten vissen. We zijn de rivier afgezwommen. Het was echt heel mooi. Heb wel wat foto's toegevoegd, maar het was in het echt nog veel mooier. Na de tocht door de rivier hebben we nog een lunch gehad. Het begon opeens enorm hard te waaien en uiteindelijk ook te regenen. We zijn snel naar de auto gegaan en terug naar het hotel gereden. Hier nog lekker wat gerelaxt aan de poolbar met een Skol 😊. Vanavond in een echt Brazaliaans restaurant wat gegeten. Op de foto ziet het uit als lasagne, maar dat is het niet. Het is rundvlees met tomatensaus en parmezaanse kaas erop. Was echt heerlijk maar veel te veel. Je besteld hier vaker een gerecht voor 2 personen, maar hier kon je makkelijk met z'n vieren van eten. Zo lekker slapen en afwachten wat de 2 excursies van morgen gaan brengen. Meer foto's via Polarsteps. We nog 3 video's bij reislogger toegevoegd.

1. Jornic:
    8 november 2018
    Heerlijk, jullie zijn aan het geiten als een vis het in het water!!!! Nic
  2. Ria Detische:
    8 november 2018
    Lekker zeg zoals jullie genieten van Brazilië en jullie zijn zeker net 2 vissen in het water zoals Nic al zegt. Maak die Braziliaantjes nog maar wat gek de komende week. Groetjes Mam en Pap
  3. Ramona:
    8 november 2018
    Ja we genieten zeker. We gaan ons best doen oudjes om die laatste week die druktemakkers hier nog wat gekker te krijgen 😊😉😘