Opweg naar Koh Tao deel 2

19 mei 2018 - Tambon Ko Tao, Thailand

We moeten ongeveer 2.5 uur wachten op de ferry boot naar Koh Tao. Op de pier zien we een klein restaurantje waar ze van alles verkopen. Ik had op het korte vluchtje niks gegeten. Was niet zo mijn ding. Dus had best trek. Remy had zich Pad Thai met kip besteld en ik had kip coconut soep. Wat was dat lekker zeg en meer dan genoeg. We hebben voor nog geen €6 gegeten en gedronken. Wat is Azië toch goedkoop. Na 2.5 uur mochten we de boot op. We waren gewaarschuwd door Jeroen en Nicole wat betreft de eventuele kou op de boot en bij aankomst op Koh Tao de gaos. Op de eerste plaats was het snik heet binnen in de boot. Toen de zon wat minder vel was zijn we fijn boven op het dek gaan zitten. We waren niet de enigste toerist op de boot, maar hij zat ook belangen na niet vol. Ook bij aankomst in het haventje op Koh Tao viel het allemaal reuze mee. Wij hebben waarschijnlijk geluk gehad Jornic, want het was echt niet druk. We hadden al snel iemand van het hotel gevonden en voor we het goed en wel wisten werden we met een hoop andere in een soort pick-up geladen. Paste allemaal maar net, maar daar doen ze het om volgens mij hier in Thailand. We gaan hier zeker geen scooter huren en veel vanaf het resort zullen we ook niet lopen. Het was helaas inmiddels donker toen we naar het hotel gebracht werden, maar we zagen wel dat het hier behoorlijk steil omhoog en omlaag gaat met de weggetjes. Dus afwachten hoe alles er morgen met daglicht uit ziet. We hebben ons ff snel opgefrist en hebben daarna nog een hapje en een drankje in een van de restaurants van het hotel genuttigd. Smaakte goed, maar we merkte toch dat de vermoeidheid begon op te spelen. Niet zo gek als je al bijna 29 uur bezig bent om op de plaats van bestemming te komen. Remy slaapt inmiddels al en ook ik ga voor vandaag mijn luikjes dichtmaken. Tot morgen.....