Relax dagje Foz do Iguazu

3 november 2018 - Foz do Iguaçu, Brazilië

Vandaag hebben we een relax dagje. Geprobeerd om uit te slapen,maar door mijn verkoudheid niet gelukt. Waren alweer erg vroeg wakker. We slapen momenteel in een groter hotel dus vanmorgen alweer wat ergernis bij het ontbijt. Wat kunnen mensen toch asociaal zijn zeg! Na het ontbijt zijn we naar het naast gelegen vogelpark gelopen. Normaal zijn we niet zo van de dierentuinen of parken,maar deze was best mooi. We zien de dieren veel liever in het wild,maar we zochten naar wat opvulling van de dag. Al met al hebben de dieren in dit park grote verblijf hokken en ze zagen er ook allemaal goed uit. Heel wat mooie vogels gezien vandaag. Bij terugkomst nog een paar potjes gepoold. Bij het zwembad hadden we vanmiddag een kleffe hamburger met wat frietjes. Het smaakte ons allebei niet,maar we hadden iets gegeten. Het hotel is behoorlijk groot waar we nu slapen, maar qua eten is er niet heel veel keuze helaas. Alles is sowieso mega groot en er staat veel vet op het menu. Het weer vanmiddag was klote. Heel veel wind en regen. We zijn vanaf 15.00 uur lekker in de welness ruimte van het hotel geweest. Hier hadden we onder andere een sauna, stoombad, jacuzzi en een klein zwembadje. Hier hebben we de middag en begin avond wel omgekregen. Ik heb ook nog een massage van 50 minuten genomen. Remy had geen zin in massage dus die is in de jacuzzi gebleven. Op de kamer weer ingecheckt voor onze volgende vlucht komende maandag. Dat is gelukkig allemaal goed gegaan tot nu toe. We hadden vanavond allebei weinig honger. In het hotel nog wat gepoold en wat hapjes besteld. Ook dit was weer veel te veel. Nu snel de blog online zetten. Morgen gaan we weer vroeg op pad om naar de Argentijnse kant van de watervallen te gaan. (Meer foto's via Polarsteps)