Relax dagje op Ilha grande

28 oktober 2018 - Ilha Grande, Brazilië

Vandaag hebben we noodgedwongen een relax dag. Er is vandaag geen enkele duikschool die uitvaart ivm het weer dus kunnen we helaas niet duiken. Jammer dat zeker maar geen ramp. We hadden ons voorgenomen om hier 2 dagen te duiken en dat is gelukt. Wellicht later in de vakantie krijgen we nog kansen.

Vanmorgen konden we wat langer slapen dan de vorige dagen,maar we waren toch allebei ruim voor de wekker wakker. Eerst heerlijk ontbeten. Dat is hier echt super geregeld. Alles is even lekker en veel te veel keuze.

We besloten om wat te gaan rondlopen op het eiland. Vlakbij de pousada ligt een natuurgebied. Hier op het gemak in gewandeld. Al snel kwamen we er achter dat we niet het beste schoeisel aan obs voetjes hadden. We liepen op slippers op hele glibberige paadjes en stenen. Tijdens de wandeling kwamen we langs diverse strandjes en natuurlijke waterplasjes. We besloten om een pad naar boven te volgen richting een waterval. Toen we bijna boven waren zijn we toch maar weer omgedraaid. We hadden in de tussentijd onze enkelbanden al 3 x bijna gescheurd en enkels bijna verstuikt. Haha nee er zijn geen ongelukken gebeurd,maar zijn voor de zekerheid toch maar weer terug naar beneden gelopen. Nog even een pitstop bij een van de strandjes gemaakt en even in de zee geplonst. Daarna gezocht naar een bar of restaurant waar we f1 konden kijken. Deze vonden we helaas niet dus zijn we terug naar de kamer gelopen om het daar te kijken. Was een super race natuurlijk. Max is eerste geworden! Jammer van Daniel dat hij uitviel. Vanavond eens kijken waar we terrecht komen om iets te eten aangezien ons favourite restaurant vandaag dicht is. We zullen onze spullen ook alvast pakken morgen gaan we naar de volgende plaats.

1. Jornic:
    29 oktober 2018
    Glibber, glad, enkeltje heeft wat te verduren gehad, ....... morgen spierpijn? X nic
  2. Ramona:
    29 oktober 2018
    Haha denk het wel Nic 😘
  3. Tineke:
    30 oktober 2018
    Mooi hopelijk word het weer ook wat beter het kan zo maar omslaan was bij ons ook hebben mooi weer gehad over het algemeen.
    Dus duipje omhoog.

Gr tini xx