Rustig dagje in Porto de Galinhas

13 november 2018 - Porto De Galinhas, Brazilië

Vanmorgen weer voor de wekker wakker. Na het ontbijt lekker een stuk gewandeld naar het centrum verder op. Nou ja ruim 4,5 km verder op. En dat met die bloedhitte en zonder water. Was weer erg slim,maar we zijn er gekomen en hebben meteen water en een ijsje gehaald toen we er aan kwamen. In het centrum opzoek naar een massage salon. We hebben allebei nog wat last van spierpijn her en der van het paardrijden. Helaas geen salon gevonden. Op verschillende plekken gevraagd,maar niemand wist iets. Dan maar een caiperinha drinken. Ook niet vervelend. Na een kleine snack richting het strand gelopen en zo terug gelopen naar het hotel. Al met al zo'n 8 km in de benen. Aangekomen op het hotel daar maar een massage genomen van een uur. Heerlijk niks doen bevalt tot nu toe goed. Vanavond gaan we terug naar het centrum om wat te eten. Dit keer wel met de taxi haha. We hebben voor de eerste keer Uber gebruikt om naar het centrum te gaan. Dit werkte goed. Het eten was niet vies,maar ook niet geweldig. We wilde weer met een Uber terug,maar dit keer werkte het niet zo. De chauffeur sprak zoals iedereen hier totaal geen Engels. Hij vertelde van alles,maar wij begrepen hem niet. Hij begreep ons schijnbaar ook niet zelfs niet met Google translate. Dan niet. We hebben maar een normale taxi terug gepakt. Op het hotel nog een drankje gedronken en nu lekker slapen.