Rustige laatste volle dag Brazilië

14 november 2018 - Porto De Galinhas, Brazilië

Het wordt wat eentonig maar ook vanmorgen weer voor de wekker wakker. Dat zal na volgende week wel weer anders zijn haha. Vandaag gaan we niet veel meer doen. We gaan wat zwemmen in de zee en in het zwembad. Voor de rest staat er eigenlijk niet meer op het programma. Misschien vanavond nog in het centrum wat eten,maar misschien ook wel gewoon op het hotel. Rond 14.00 uur zijn we de zon uit moeten gaan. De zon brand zo erg dat we behoorlijk aan het verbranden waren. Dan maar wat relaxen op de kamer met de airco. Tegen de avond geprobeerd in te checken voor morgen. Dit lukt helaas niet. Bij KLM kunnen we niet inchecken omdat we bij Gol niet ingecheckt komen. Straks nog maar eens proberen anders morgen optijd naar de luchthaven. Nou is alles toch redelijk goed gegaan qua vliegen. Hopelijk komt dit ook goed. We hebben geappt met cheaptickets waar we de tickets gekocht hebben. Gol heeft de vlucht nog niet vrij gegeven. Vandaar dat we niet kunnen inchecken. Morgen op de luchthaven maar proberen. We hadden geen zin meer om vanavond nog naar het centrum te gaan. Zijn lekker op het hotel gebleven en hier wat gegeten en gedronken. Ze hebben vanavond het thema carnaval. Was wel even leuk om te zien. Zo lekker ons bedje opzoeken. Morgen komen we alweer terug van een mooie reis. We zijn tot nu toe al heel wat ervaringen rijker. Kijken hoe morgen gaat verlopen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria Detische:
    15 november 2018
    Fijn dat jullie zo'n leuke en geweldige vakantie hebben gehad. En veel ervaringen hebben opgedaan. Jullie hebben er lang na uitgekeken. En dan ook nog eens goed bevallen. Wat wil je nog meer. Als jullie niet meer schrijven,wensen wel jullie een goede terug reis. En een fijne vlucht. Veel liefs pap en mam. En een knuffel van Rica die zal jullie wel vrolijk ontvangen. Eindelijk is ze verlost van Trixcy. Maar ze kunnen elkaar ook niet missen. Ook van Trixcy een dikke knuffel😍
  2. Ramona:
    15 november 2018
    Haha bedankt. Laat sowieso weten als we op Schiphol geland zijn. Trixcy hoeft haar nog geen 2 weken te missen 😋😊😉😘
  3. Jornic:
    Goede reis en tot morgen !!! 😍 nic