Duiken en tattoo

25 mei 2018 - Tambon Ko Tao, Thailand

Vanmorgen ging de wekker weer lekker optijd. Om 06.15 uur zaten we aan het ontbijt en om 06.45 uur werden we door de taxi opgehaald om naar de duikschool te gaan. Vandaag staan er twee fun duiken op het programma. Hopelijk is het weer vandaag wat beter. Ik had gisteren al vertelt dat het s nachts behoorlijk tekeer ging en gister overdag was het ook heel erg veel aan het regenen. Opzicht hadden we er weinig last van aangezien we nog met de cursus bezig waren en s middag veelal onderwater lagen, maar we hopen vandaag op beter weer. Nou onze gebeden zijn gehoord want het was vandaag weer erg zonnig en behoorlijk benauwd. Het was vandaag natte bil naad dag zullen we maar zeggen. Maar ons hoor je voor de rest niet klagen hoor 😜. Na 3 dagen cursus was het heerlijk om vandaag weer gewoon voor de fun te duiken. Weer veel vis en koraal gezien. We hadden van verschillende mensen gehoord dat het duiken wel mooi was maar niet geweldig. Nou wij zijn er best behoorlijk over te spreken. Het is geen Egypte, maar toch is er meer dan genoeg te zien. Helaas geen whale shark gezien. Na de middag zijn we naar de tattoo shop gelopen en hebben Remy en ik allebei een bamboo tattoo laten zetten. Zondag ik trouwens nog een keer terug. Kon geen keuze maken dus dan maar 2 tattoos laten zetten. Maar omdat ik hem op mijn voet wil kan ik pas na de laatste duik terug ivm de vinnen.  Normaal kun je met een tattoo 2 weken niet zwemmen, maar met bamboo tattoo wel. Deze wordt minder diep gezet en geneest schijnbaar veel sneller. Op de duikschool hebben ze dit bevestigd trouwens. Hier hebben ook verschillende medewerkers een bamboo tattoo laten zetten en de dag daarna zijn ze weer gaan duiken.  Zie foto's en video. Nu lekker een drankje bij de zonsondergang. Nog een lekkere massage gehad van 1.5 uur. Dat ga ik volgende week nog het meeste missen. De massages 😊😉.  Waarschijnlijk gaan we morgen wrak duiken. Wordt vervolgd.....

1. Ria Detische:
    25 mei 2018
    Ramona, bij deze, Remy kan ook goed masseren. Te minste dat zegt hij altijd of goed laten masseren. Met Raica gaat het goed is net zo een oud wijd haha.
    Groetjes van jullie beste oudjes.
  2. Jornic:
    25 mei 2018
    Massages missen???? Hebben ze geen cursus??? Dan kan Mona voortaan Remy net zo masseren als in Thailand!!! ....................... En natuurlijk andersom (haha).
  3. Ramona:
    25 mei 2018
    Fijn om te horen dat het goed gaat met onze oude dame 😉. Speelt ze wel af en toe met Trix of is het te warm bij jullie?
  4. Ramona:
    26 mei 2018
    Waarschijnlijk hebben ze daar wel een cursus voor maar wij helaas geen tijd 😜😘
  5. Gwendy:
    26 mei 2018
    Vet de tattoo’s!!!! Geniet lekker lieverds💋
  6. Ramona:
    Morgen laat ik er nog een zetten 😜 Gwendy 😘