Naam:
Foto’s:
1531
Video’s:

Over ons

Wat moet ik over mezelf vertellen. Ik geniet samen met Remy zoveel mogelijk van het leven. We proberen zoveel mogelijk van de wereld te zien. Via reislogger vind ik het leuk om onze reizen en avonturen met andere te delen.

2018 Thailand en Brazilie

2013 Amerika en Zuid Afrika

2012 Berlijn, Hong Kong en Vietnam

Over onze reis

2018 Thailand

We gaan 10 dagen naar Koh Tao om de duiken. We gaan hier een cursus rescue diver doen en relaxen.

2018 Brazilië

We vliegen op Rio en gaan vanuit hier rondreizen door Brazilië. We hope ook te kunnen gaan duiken. Enkele plekken waar we naartoe gaan zijn: Parety, Foz Iguazzu, Pantanal, Ilha Grande, Recife en nog veel meer.

2017 Praag, Zuid Afrika en Mozambique, Malta, Valencia en Barcelona

Praag was een stedentrip in de december maand. Alles was in kerstsfeer.

Valencia en Barcelona was ook een lekkere stedentrip met lekker weer, mooie bezienswaardigheden en lekker eten.

Malta was een duik vakantie. Een mooi eiland met veel oude gebouwen en leuk om te gaan duiken.

Zuid Afrika en Mozambique was een rondreis waarbij we zelf hebben rond gereden. Zowel in Mozambique als in Zuid Afrika hebben we gedoken. Veel dieren gezien en veel leuke mensen ontmoet.

2016 Namibië en Botswana

Hier hebben we ook zelf met de auto rond gereden en veel mooie plekken en mooie dieren mogen zien. Op hele mooie plekken overnacht en genoten van het heerlijke eten.

2015 Tenerife, Rome, Madrid en Barcelona

Dit jaar stond vooral in het teken van stedentrips. Rome, Madrid en Barcelona hebben we genoten van de stad. De mooie gebouwen en het heerlijke eten. In Barcelona zijn we ook naar de formule 1 geweest.

Tenerife stond in het teken van duiken.

2014 Zuid Afrika hebben we met een auto rond gereden en veel parken bezocht.

Barcelona was een stedentrip met weinig bijzonderheden.

Bezochte landen

Wij hebben 42 landen (17%) bezocht:

Argentinië, België, Botswana, Brazilië, China, Costa Rica, Curaçao, Cyprus, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Indonesië, Israël, Italië, Laos, Lesotho, Maleisië, Malta, Mexico, Montserrat, Mozambique, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Panama, Qatar, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika.