Laatste uurtjes Madrid

22 juni 2015 - Madrid, Spanje

Wat zijn de dagen toch weer snel voorbij gegaan. Vandaag zijn onze laatste uurtjes Madrid aangebroken. Vanmorgen eerst uitgecheckt in het hostel. De tassen konden we nog even laten staan. Over het hostel niks dan goeds. Hele aardige mensen, mooie schone kamer en vooral de ligging was weer geweldig. Tussen plaza Mayor en plaza del Sol. Nadat we uitgecheckt waren even in een lokaal tentje een broodje ham gegeten. Vandaag stond een toer door de stierenarena nog op het programma. Nou dit was zeker de moeite waard. Heel indrukwekkend om te zien. En een heel mooi gebouw. Wel raar om in het midden van de arena te staan met de wetenschap dat er gisteren verschillende gevechten gehouden zijn en er dus verschillende stieren het loodje hebben  gelegd. Maar dat is nou eenmaal traditie. Ze doen het niet voor de toeristen. Er komen zelfs weinig toeristen. Nu zitten we nog even op een terrasje in een zijstraat van Plaza Mayor. De laatste keer genieten van de heerlijke tapas en sangria hihi. Vanavond zullen we dan weer terug vliegen naar Charleroi. Dan zullen jullie het 3 maanden zonder verslagen moeten doen. Haha het is toch afzien he! Haha. Al met al is Madrid een super leuke stad, maar eerlijk is eerlijk 4 dagen 3 nachten is voldoende.  Wij hebben alles gezien en gedaan wat we wilde. Dus terug komen voor ons zit er waarschijnlijk niet in.  Ik heb de verslagen weer met veel plezier gemaakt. Af en toe de reacties van jullie is ook erg leuk om te lezen. Ps het goede weer vanuit Madrid komt ook langzaam jullie kant op. Vanaf donderdag kunnen jullie haha en wij ook trouwens lekker van het zonnetje genieten. Adios xxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria Detische:
    22 juni 2015
    Hallo vakantiegangers. Fijn dat het jullie weer bevallen is. Wij en Raica natuurlijk weer blij dat jullie naar huis komen. Ook fijn dat jullie het zonnetje mee brengen. Want het is lekker koud in Limburg. Goeie reis en tot straks.
    We horen wel als jullie thuis zijn xxx
  2. Jornic:
    22 juni 2015