Eerste dagje Madrid

19 juni 2015 - Madrid, Spanje

Zo vandaag was het zover. We zijn vertrokken naar Madrid. Vanmorgen om 05.00 uur ging de wekker al. Pffff dat was vroeg, maar wel met een mooi vooruitzicht. Uiteindelijk zaten we toch pas om 06.30 uur in de auto opweg naar Charleroi. Na ongeveer een uur en een kwartier rijden kwamen we aan op de parkeerplaats vlak bij de luchthaven. Na een kort ritje stonden we al op de luchthaven. We hadden alleen handbagage en we waren al ingecheckt dus we konden zo door. Gelukkig hadden we geen andere bagage om mee te nemen, want in Madrid was geen bagage afhandeling ivm een staking. Om 09.15 uur konden we instappen. Het was een vluchtje van niks ik geloof net geen twee uur. Op de luchthaven meteen in de metro gestapt opweg naar het centrum. Ons hostel ligt in een zijstraat van Plaza Mayor. Hele fijne ligging. Nadat we onze spullen op de kamer hadden gelegd zijn we om de hoek bij het hostel wat tapas gaan eten. Uhmm... dat was weer heerlijk. Na de lunch zijn we door de stad gaan lopen. Nou we hebben alleen vandaag alweer de nodige kilometers afgelegd. Wat een mooie gebouwen heeft ook deze stad. We hebben nog door een park gelopen. De temperatuur is trouwens 35+. Om 18.30 uur gaf de thermometer in de schaduw nog 32 graden aan. Beetje opletten met verbranden dus. Vanavond zijn we nog een pin gaan scoren in het hard rock cafe. We hadden wel al een pin, maar konden het niet laten om er nog een bij te halen. We hebben er ook maar meteen wat gegeten. Nu even uitstippelen wat we morgen willen zien en doen en wellicht nog een drankje doen op een van de vele gezellige terrasjes hier om de hoek

1. Bea:
    20 juni 2015
    Aan jullie gezichten te zien hebben jullie het naar je zin.
    Lekker warm en ijskoud ijs, wat kan een mens zich nog meer wensen, hé
    Heel veel plezier
  2. Ramona:
    20 juni 2015
    Hihi ja dat klopt helemaal Bea
  3. Jornic:
    20 juni 2015
    Heerlijk hoor !!!!!!!!!!!! Ben benieuwd wat jullie voor dag 2 hebben uitgestippeld ?
  4. Detische:
    20 juni 2015
    Zo eindelijk tijd voor te reageren. Schitterend dat jullie het weer na jullie zin hebben. geniet. En doe lekker rustig aan. Ennnnn Raica heeft ons al een poepje laten ruiken. Bah daar ga je van kokhalzen. Maar ze is wel lief. Xxx