Laatste dagen Barcelona

16 mei 2017 - Barcelona, Spanje

Maandag

Vanmorgen op tijd de wekker gezet om op tijd op het politiebureau te zijn om de aangifte waar we gisteren mee bezig waren af te ronden. Binnen 15 minuten stonden we weer buiten met het politierapport. Nou het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Meteen foto's gemaakt van het rapport en deze doorgemaild naar onze reisverzekering. Nu maar afwachten. Nadat we klaar waren hebben we onze spullen gepakt en zijn lekker een paar uurtjes naar het strand gegaan. Het was echt heerlijk. Nog wat extra kleur gekregen. Laat in de middag nog ff naar de cava bar om een drankje te drinken en een fles voor thuis te kopen.  Na ons opgefrist te hebben terug richting de haven gelopen om wat te gaan eten. Eten was lekker maar ging niet geweldig. De hele dag al niet echt trouwens. Krijg echt weinig op en blijft me opstoten. Via de andere kant van de haven terug naar het hostel om de spullen in te pakken. Hoeven we morgen alleen de laatste dingen in de tas te doen en kunnen we richting de luchthaven. Morgenvroeg nog wat shoppen.  Hihi Remy heeft nog nieuwe schoenen gezien die we de gaan halen. Morgen meer over de laatste uurtjes Barcelona en de terug reis.

Dinsdag

Vandaag de laatste uurtjes in Barcelona.  Vanmorgen om 09.00 uur de wekker. Laatste spullen ingepakt en gaan ontbijten. In het restaurantje waar we normaal altijd ontbijten zijn we vandaag niet geweest. Lang verhaal,maar komt erop neer dat het personeel ons allebei op de wekker ging. Las lag dus niet alleen aan mij dit keer haha. We zijn richting de markt gelopen en daar een lekker broodje met een sapje gehad. Net op dat moment stonden er 2 Amerikaanse toeristen die ook bestolen werden van hun tas. Het is echt niet normaal. Helaas was de dief zo snel dat ze hun spullen kwijt waren. We hebben ze wat info gegeven en vertelt dat ze echt direct de creditkaarten moesten blokkeren.  Dit deden ze dan ook direct. We hebben ze ook maar meteen vertelt waar ze aangifte konden doen. We hebben ze nog wat flesjes water gegeven en zijn richting winkels terug gelopen. Remy had eerder deze week een paar schoenen gezien waar hij voor wilde kijken. Helaas waren deze inmiddels verkocht. Best ff balen voor hem. Ik had meer geluk. Ik ben nog voor een paar geslaagd. Om 12.00 uur hebben we op plaza Catalunya de bus naar de luchthaven gepakt. Binnen 30 minuten waren we op de luchthaven. De bagage drop off en de controle verliep super soepel. Nu ff een salade gegeten en gaan zo richting de gate. Op naar Brussel. Dan nog met de auto naar huis en vanavond zien we onze lieve ouders/ schoonouders en hondje weer. En slapen we lekker in ons eigen bedje. De vakantie zit er helaas weer op. Wij hebben genoten. Ik hoop jullie ook weer van de reisverslagen. Jullie hoeven ons niet lang te missen, want over 5,5 week gaan we weer naar Malta. Hier zal ik ook weer reisverslagen maken. Dus tot snel allemaal.......