Jammer genoeg op de terug weg naar Nederland

22 november 2014 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vanmorgen in alle vroegte opgestaan om te kunnen ontbijten. Na het ontbijt zouden we naar het FNB stadion vertrekken voor een rondleiding. Hopen dat we het kunnen vinden. Sommige dingen staan hier in Zuid Afrika heel goed aangegeven, maar sommige ook totaal niet. We hebben eerst bijna de hele rondweg om Johannesburg gereden. Pfff wat is dit een grote stad zeg! Na een paar keer de straten in Soweto op en neer gereden te hebben zagen we toch een bordje van het stadion. Eenmaal aangekomen bij het stadion bleek al snel dat er een wedstrijd of ander evenement zou zijn vandaag wat dan automatisch inhoud dat er geen rondleidingen zijn en je ook niet op eigen gelegenheid het stadion in kon. KUT. We konden we een kaartje kopen voor de wedstrijd,maar die zou pas om 15.30 uur beginnen en wij moeten de auto voor 16.00 uur inleveren. Helaas kon dit dus niet. Zijn toen maar weer terug gereden naarhet hotel waar we lekker rustig aan doen voordat we richting de luchthaven gaan. We hebben nadat we uitgecheckt waren nog heerlijk gegeten in Sandton. Daarna zijn we naar de luchthaven gereden. Auto ingeleverd en door de douane gelopen. Zitten nu te wachten tot we kunnen boarden,maar dat duurt nog we even. Hoe zuur kan het zijn. Zitten we ergens wat te drinken is zo het FNB stadion op tv. De wedstrijd zal wel live uitgezonden worden. Haha kunnen we het toch nog zien,maar wel op tv. Hopen dat we lekker kunnen slapen in het vliegtuig en dat we snel terug zijn in Amsterdam. Zien we Jornic weer en ook mijn lieve schoonouders en Raica. ;-). Tot snel iedereen of tot een volgende vakantie

1. Ria Detische:
    22 november 2014
    Tot snel goede en fijne vlucht.
    Ook van Amsterdam naar het reube stadtje doe rustig aan.
    Veel liefs en tot morgen poot Raica
    Goed nieuws jullie vlucht is 10 minuten eerder
  2. Ramona:
    22 november 2014
    Hoi daar reizigers. De vakantie is helaas om maar jullie hebben wel jullie herinneringen. Niemand kan die van jullie afnemen. Een veilige reis terug voor beide. Zal wel jullie verhalen nu missen dus zal ik moeten wachten tot jullie volgende spannende vakantie. Groetjes lynn.x
  3. Tonny Hintzen:
    Moontje ,

Helaas komt er ook altijd een einde aan de mooie dingen,,,,,,
    Jammer , jammer , maar deze ervaringen hebben jullie alweer mogen meemaken , Iets waar vele mensen van dromen…..Jullie hebben het toch maar weer gedaan , Chapeau.
    Een veilge terugvlucht gewenst,,,,,,,,
    See you soon…..