Aangekomen in Golden Gate

19 november 2014 - Nationaal park Golden Gate Hoogland, Zuid-Afrika

Vandaag een rustig dagje.Het einde nadert nu jammer genoeg wel erg snel.Ook de helikopter vlucht deze morgen ging niet door,maar dat hadden we na gisteren eigenlijk ook wel verwacht.Na het ontbijt zijn we op ons gemak richting Golden Gate Nationaal park gereden.Het was een ritje van ongeveer 200 km.Er zat een mooie bergpass in,maar meer als dat kan ik er niet over vertellen.Rond de middag kwamen we aan in het park waar we ook weer twee nachten slapen.We moesten ons bij een hotel in het park melden om in te checken en de belasting te betalen.Daarna zijn we richting onze houten blokhut gegaan.Pal tegen een berg aan.Het was een enorme klim naar boven met de auto. Pfff sommige stukjes waren erg stijl. Gelukkig trok onze Toyota Corolla dat haha.Maar wat een geweldig huisje hebben we weer.Ook dit jaar heeft Riksja de reisorganisatie weer geweldige accommodaties voor ons geboekt.Het uitzicht is echt super. Jullie lezen dit verslagje morgen pas,omdat we in het huisje zelf geen internet hebben. We hebben vanmiddag wat boodschappen gedaan voor de braai vanavond. We zijn dus toch nog niet klaar met barbecuen hihi. Remy heeft de haard net aangemaakt en we hebben een heerlijk rosétje. Dat wordt weer genieten. We zijn ook echt de enigste die hier vannacht slapen. Best wel apart. Morgen willen we weer een mooie wandeling gaan maken en hebben we in vergelijking met voorgaande dagen tijd genoeg. Hier later meer over.

1. Detische:
    21 november 2014
    Het werd ook eens tijd dat je ging uitrusten Ramona.
    Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis gekomen.
    Geniet van de laatste dagen.
    Poot van Raica