Laatste dag Praag

18 december 2017 - Praag, Tsjechië

Vanmorgen weer door de wekker moeten wakker worden. Die biertjes bij de coyotes bar slaan toch wel in haha. Je slaapt er geweldig op. Hihi. Na het ontbijt uitgecheckt bij het hotel. Spullen konden we gelukkig op het hotel laten staan. Vanmiddag gaan we nog wat door de stad slenteren en shoppen. Er ligt hier een groot en modern winkelcentrum met 200 winkels. Daar kunnen we ons dus wel even vermaken. S middags nog zo'n lekkere deegrol met suiker en kaneel gehad. Uhm....lekker hoor! S middags ook lekker gegeten. Nog wat laatste foto's gemaakt bij het water en de Karelsbrug. Ook nog op het Wenceles plein geweest. S avonds hebben we heerlijk gegeten bij Vapiano. Na het eten terug naar het hotel en met de taxi naar de luchthaven. Al met al dus een rustig dagje gehad vandaag. Wij hebben echt genoten van Praag. Die 4 dagen 3 nachten was naar onze mening ook genoeg om alles te zien en doen. Het eten was heerlijk. De gebouwen waren schitterend en de kerstsfeer was ook in de hele stad aanwezig. Al met al dus een hele geslaagde steden trip. Voor dit jaar zijn we klaar met reizen. Haha het jaar heeft ook nog maar 2 weken natuurlijk. Maar hou de site in de gaten, want we hebben genoeg vakantie plannen voor 2018. Voor nu weer bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende reis 😘