Laatste volle dag met de bonte avond

26 mei 2015 - Barcelona, Spanje

Vandaag hebben we helaas onze laatste volle dag in Barcelona. We hadden geen grote plannen voor vandaag. Na het ontbijt zijn we lekker op het gemak naar het strand gelopen. Hier hebben we lekker een paar uurtjes gelegen en ik ben zelfs nog even de zee ingeweest. Was wel wat fris, maar dat hielt mij niet tegen. De rest van het verslagje zet waar ben je er nu niet op om wat voor rede dan ook. Dus dit volgt later. Heb dit reisverslag via waarbenje.nu naar Reislogger gekopieerd om zo een leuk boek te kunnen maken van alle stedentrips van 2015. Het kan dus helaas zo zijn dat door het kopieren niet alles goed is gegaan. Heb veel problemen gehad met waarbenje.nu. Maar het was zeker een bonte avond. Na het strand zijn we de wijk Barcelonetta ingelopen waar we in een leuk en gezellig klein barretje verschillende cava's zijn gaan proeven. Cava is een soort champange. Nou ik kan zeggen dat dit uitermate goed smaakte. Tijdens het proeven natuurlijk nog een paar tapas erbij besteld. Rond 18.00 uur werd het erg druk in het kleine barretje en zijn we richting de wijk El Born gelopen. Hier hebben we ook nog heerlijk wat aan de straat gedronken. Na een paar drankjes kregen we toch wel trek. Gelukkig hoefde we niet ver te lopen naar het restaurant waar we de afgelopen dagen al een paar keer hadden gegeten. Het restaurant had de toepasselijke naam Set de Born. Hier weer lekkere tapas gegeten met een heerlijk wijntje erbij. Na dit alles konden we niet zo recht meer terug naar het hostel lopen haha. Maar al met al hebben we weer een super leuke gezellige en vooral lekkere stedentrip gehad!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade