Lekker door de stad gefietst

22 mei 2015 - Barcelona, Spanje

Vanmorgen een klein beetje uitgeslapen na al die wijn en sangria. Haha. Hadden de wekker op 08.30 uur. Voor vakantie begrippen is dat laat. We zijn weer lekker gaan ontbijten op de Ramblas. Daarna hebben we voor de hele dag een fiets gehuurd. Echt super leuk om op de fiets de stad  te verkennen. Eerst richting het strand gereden. Hier lekker wat gedronken. Daarna richting de Sagrada Familia gereden. Bij aankomst was het niet zo druk als vorig jaar. We hebben geïnformeerd naar de wachttijd. Dit viel reuze mee dus ook daar wilde we even binnen kijken. We zijn beide niet echt gelovig, maar het was zeker de moeite waard. Nadat we klaar waren zijn we weer op de fiets gestapt en zijn via de Arc The Triomf terug gereden naar het strand. Hier hebben we een kan heerlijke sangria besteld. Pfff. die sloeg in als een bom. Het weer is geweldig alleen later op de dag steekt de wind wat op waardoor het als je stil zit sneller koud krijgt. Via de wijk El Born terug gereden om de fietsen in te leveren. Konden we meteen kijken waar we vanavond willen gaan eten hihi. Het verhuur bedrijf ligt toch om de hoek bij het hostel. Nu ff snel opfrissen en dan hopelijk lekker eten. We hebben uiteindelijk in restaurant Set de Born gegeten. Leuk klein en gezellig restaurantje in El Born. En misschien nog wel het belangrijkste. Het was heerlijk.  Nu ff het verslagje tikken.