Laatste dag Rome

19 oktober 2015 - Rome, Italië

Hey hallo allemaal. Het laatste verslagje vanuit Rome en sowieso het laatste verslagje voorlopig helaas. Staat namelijk voorlopig nog geen nieuwe vakantie of stedentrip gepland haha. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Na het ontbijt naar het park gelopen dat hier midden in de stad ligt. Hier hebben we even wat doorheen gelopen. Aangezien het vannacht en vanmorgen behoorlijk geregend heeft was er in het park niet veel te doen. Vanuit het park zijn we nog even naar her HRC gelopen. Hier een pin voor een collega gehaald en nog ff een hapje gegeten. Daarna op het gemak terug gelopen naar het guesthouse om onze spullen te halen. Aansluitend zijn we op de trein gestapt naar de luchthaven. In 35 minuten waren we al op de luchthaven. Nu zitten we te wachten op onze vlucht terug naar Brussel. We hebben het echt super naar onze zin gehad. Qua gebouwen is het echt een schitterende stad. Het is niet zo'n hele schone stad. Toch best veel zwervers en rommel hier en daar,maar waar vind je echt een Brand schone stad? Hoort er ook wel een beetje bij. Ik ben er hier in Italië wel achter gekomen dat ik behoorlijk veel geduld heb in vergelijking met die Italianen. Haha. Die hebben nergens en nooit geduld. Dus als jullie mij nog eens ongeduldig vinden moet je echt eens hier komen kijken. Spreken we elkaar daarna nog wel eens hihi. We hebben echt alles gezien wat we ons van te voren hadden voorgenomen. Hier en daar met wat stijgen en hekwerken extra haha. Maar het is wel genoeg geweest zo dat Rome. Voor een paar dagen is het een prima stad en het is ons boven verwachting goed bevallen. Zullen ze ons ooit nog terug zien?! Nee dat denk ik niet. Ik zeg niet gauw nooit nu dus ook niet, maar de kans is vrij klein. Ik zeg voor nu bedankt voor het lezen en de leuke reacties en tot de volgende trip.

1. Bea:
    20 oktober 2015
    Het was leuk om te lezen en tot de volgende keer.
    Doeiiiiii xxx
    Bea.