Laatste volle dag Zuid Afrika

21 november 2014 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Bah vandaag alweer de laatste volle dag Zuid Afrika.Wat is het snel gegaan die afgelopen drie weken.We hebbben er maanden naar uit gekeken en nu is het bijna voorbij. Maar aan alle mooie dingen komt helaas ook een eind.Eerst maar eens vertellen wat we vandaag gedaan hebben.Er stond voor vandaag niet veel spectaculairs op het programma. We hebben vanmorgen uitgecheckt in het Golden Gate park en moesten weer terug naar Johannesburg rijden. We dachten dat dit maar een ritje zou zijn van ongeveer 200 km.Nou dat was het niet. We hadden onderweg wat werkzaamheden.Als ze hier in Zuid Afrika aan de weg werken doen ze het meteen goed.Werkzaamheden duurde ongeveer 35 km.Heel anders dan bij ons in Nederland haha. In totaal was het een rit van 450 km. Oei niet echt op gerekend.We wilde eigenlijk nog naar het voetbalstadion soccer city.Nederland heeft hier in 2010 de wk finale verloren van Spanje. Dat was wel pijnlijk toen,maar we wilde het graag zien. In de meeste steden waar we tot nu toe geweest zijn proberen we een tour te doen door de stadions. Maar het was vandaag zo druk op de weg in en rond Johannesburg dat we vandaag maar naar het hotel gereden zijn. We hadden ook het exacte adres van het stadion de afgelopen dagen niet kunnen opzoeken aangezien we geen internet hadden. Nadat we in het hotel waren aangekomen. Dit is trouwens het zelfde hotel als de eerste nacht Johannesburg zijn we in het busje gestapt naar het centrum van Sandton. Hier ligt het Hard Rock Cafe. Hier hebben we zoals Jornic altijd zegt" bonteavond". We hebben zelfs live muziek. Dat is weer genieten. We hebben inmiddels al weer ingecheckt voor de vlucht van morgen. We komen er dus weer aan. Ik zal proberen om morgen ook nog verslagje van de laatste uurtjes Johannesburg online te krijgen.Mocht dit niet lukken doe ik het wel vanuit thuis. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de leuke en lieve reacties. Ik heb in ieder geval met veel plezier de verhalen en foto's op reislogger gezet. Hou vooral de mail of Facebook in de gaten voor de eerst volgende vakantie of stedenstips ;-)

1. Detische:
    21 november 2014
    Mochten we niks niks meer van jullie horen. Een fijne vlucht en goede thuis komst.Raica en wij wachten met blijdschap op jullie poot Raica
  2. Jornic:
    YES bingoavonden hoort er bij!!! Tot morgen op Schiphol. Nic en Jeroen
  3. Jeannette:
    22 november 2014
    Jammer dat het al voorbij is!! Een hele goede terugreis in ieder geval!! Gr jeannette
  4. Janwaaijer:
    22 november 2014
    Jullie hebben genoten wij ook. Jullie hadden nog iets te goed van ons dat ligt bij jeroen /nic .
    Goede reis terug. Jan ?Gon