Bye bye Pantanal. Wat hebben we genoten

11 november 2018 - Campo Grande, Brazilië

Vandaag komt er helaas alweer een einde aan een geweldig verblijf in de Pantanal. Wat hebben we hier de afgelopen dagen weer genoten. We merken steeds meer dat dit soort accommodaties midden in de natuur ons ontzettend goed bevallen. Ja Gwendy de ongewenste diertjes neem ik er dan voor lief bij 😋. We gingen deze morgen wel nog paardrijden. We zijn zelfs 2x geweest. We zijn zelfs een tijdje in galop geweest. Boh wat gaat dat hard zeg! Echt super gaaf om te doen. Rond 11.30 uur zijn we weg gereden bij de fazenda opweg naar Campo Grande. Het was een afstand van ongeveer 285 km. Hier hebben we ongeveer 3,5 uur over gedaan. We hadden het hotel snel gevonden. We slapen in hetzelfde hotel als toen we de eerste keer in Campo Grande aan kwamen. We hebben hier nu helaas geen volledige nacht aangezien we vannacht om 02.45 uur via Brasilia naar Recife vliegen. Hier komen we morgen als alles goed gaat om 10.10 uur aan. Toen we op de hotel kamer aankwamen hebben we snel de formule 1 opgezet. We schakelde in op ronde 35. Boh wat hebben we gevloekt op de actie van Ocon op Verstappen. Met de gp radio konden mee race met Olaf Mol heel goed volgen. Na de race zijn we even gaan slapen. Is niet echt gelukt,maar hebben toch wat gerust. Op ongeveer 2,5 km ligt van ons hotel ligt er een mega modern en luxe shopping centre. Hier lag onder andere een Outback. Voor de gene die het niet kennen een heerlijk restaurant wat je op meerdere plekken op de wereld hebt. Is van origine een Australische restaurant met goed vlees. Hier hebben we echt heerlijk gegeten. Nu zijn we terug op het hotel waar we ons nog wat opfrissen en de tassen klaar gaan maken om te gaan vliegen. Rond 00.00 uur rijden we naar de luchthaven om onze auto in te leveren en om te wachten op de vlucht. Morgen begint helaas de laatste fase van deze mooie reis. Hier later meer over. Meer foto's via Polarsteps

1. Tineke:
    12 november 2018
    Aha paardrijden Mischien word dat dat nu je nieuwe hobby uitdaging😉zie je hoe leuk dat is.
  2. Ramona:
    Ja heel leuk. Alleen wat pijnlijk aan je kont 😋
  3. Gwendy:
    Wat vet dat paardrijden 👍🏻👍🏻. Ohhhhh en een luxe shopping center 😍😍😍
  4. Detische:
    12 november 2018
    Dus dat hebben jullie weer gehad. Remt ligt er voldaan bij. Gelukkig hebben jullie ook de race kunnen volgen. Jullie komen toch niet met een paard na huis he😃
  5. Jornic:
    12 november 2018
    Outback ..... Surf & Turf of gewoon een heerlijke steak .. water loopt me in de mond. Afz: dat kan je wel raden denk ik haha
  6. Jornic:
    Blooming onion!!!!!!!!!!
  7. Ramona:
    13 november 2018
    Haha ja Nic. We hadden echt een heerlijke steak en ribjes 😊. En idd de blooming onion 😋
  8. Gonnij:
    13 november 2018
    jullie zullen het niet over eten hebben
    wat een leuke reis en daar komt weer een einde aan nogveel plezier gr
  9. Ramona:
    Het eten was hier ook niet super Jan En Gonny 😋