Geweldige dag in Miranda

10 november 2018 - Miranda, Brazilië

Ik heb niet zo goed geslapen vannacht. Vaak wakker. Hadden wat huisdieren waar ik heel snel afscheid van heb genomen. Een aantal spinnen en een hele grote kakkerlak. Had geen moeit hoor om ze kapot te slaan 😋. Vanmorgen tijdens het ontbijt kregen we weer een hartslag van ruim 200. We wilde inchecken bij Latam zagen we onze gegevens ineens niet meer. In de app van Expedia stond de vlucht op geannuleerd. Grrr het mag niet waar zijn. Nog maar eens de app van Expedia opgestart en toen stond de vlucht er gelukkig wel in. Snel ingecheckt en de boardingpassen op de telefoon gezet. Zo dat is gelukkig geregeld. Nu gaan we ons klaar maken om te gaan paardrijden.

Het paardrijden was echt geweldig. We hebben niet heel veel dieren gezien, maar het rijden was echt geweldig. Remy had in het begin wat problemen met zijn paard. In eerste instantie moest hij zelfs even op een ander paard. Na een minuut of 5 kon hij toch weer op zijn eigen paard. Zelfs Remy vond het op een gegeven moment heel leuk. Morgenvroeg gaan we nog een keertje paard rijden. S middags liep de temperatuur op tot ruim 37 graden. Eigenlijk iets te warm. Rond 15.00 uur gingen we weer op foto safari. Hier hebben we door de temperatuur niet heel veel gezien helaas. Eigenlijk zouden we piranha gaan vissen,maar omdat de afgelopen tijd zoveel regen is gevallen is de rivier buigen zijn oevers getreden en kon dit niet. Na het avond eten zijn we nog op nacht safari gegaan. Hier hebben we 2x een miereneter gezien. Wauw wat een dieren. Zo groot. Helaas geen foto aangezien hij te ver weg was voor een foto. 2 vosjes en nog wat ongedierte. Bij de boerderij zagen we nog een gordel dier. Al met al weer een super dag vandaag. Op naar morgen.

Meer foto's via Polarsteps

1. Detische: