Eerste dag Berlijn

13 september 2012 - Berlijn, Duitsland

Vanmorgen alweer optijd opgestaan. Niet.zo veel geslapen,want we lagen laat in bed. Vanmorgen eerst ff gauw in het hotel ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar het rijksgebouw en de brandenburgertoren gegaan. Mooi om allemaal te zien. Ook zijn we nog bij het hotel geweest waar Michael Jackson een van zijn kinderen uit het raam heeft gehouden. Daarna richting Checkpoint charlie. Viel ons een beetje tegen. Was niet zoveel te zien,maar ja je moet er toch ff geweest zijn. Ook hebben.we we het Jodenmuseum bezocht. Ook dit vonden we erg tegen vallen. Daarna zijn we naar de de pc hoofdstraat van Berlijn gegaan. Wat een merken zie je daar voorbij komen. We hebben in het Hard rock gegeten en een pin geruild. Dus weer een van Berlijn in de pocket. Er was vanavond eigenlijk  live muziek,maar dat begon pas om 22.00 uur en we waren kapot. We hebben vandaag ook best veel gelopen en het was pas onze eerste dag. Vanavond een beetje op tijd slapen. Morgen gaan we naar het consentratiekamp. Dat zal ook behoorlijk indrukwekkend zijn. Dus nog ff wat lezen en dan lekker slapen.