We zijn weer onderweg

21 oktober 2018 - Hoofddorp, Nederland

Hey hallo allemaal. Daar zijn we weer. We gaan weer op vakantie. Dit keer gaan we naar Brazilië. Bij wat hebben we de laatste weken afgeteld naar dit moment. Ik wil alles van onze reis weer zoals altijd bijhouden via een blog. Ik ga dit voor de eerste keer via Polassteps doen en zal ook nog via reislogger een kopie maken. Ik ga kijken welk programma ik het fijnste vind en daar zal ik dan de volgende vakanties op gaan bijhouden.

Vanmorgen was ik zoals gewoonlijk weer erg vroeg wakker. Het was 03.30 uur geloof ik. Nog wat laatste dingetjes gedaan. Gisteren hebben we Raica al naar de oudjes gebracht. Zij is de komende 3.5 week ook op vakantie. Super bedankt alvast😘. Om 10.15 uur zijn we vertrokken naar Hoofddorp. We slapen vannacht nog een nachtje bij van der Valk A4. Zo vertrekken we lekker relax op vakantie.

Nadat we alle spullen op de kamer hadden gezet kwamen we achter een naar souvenir van de vorige gast in de hotel kamer. Je gelooft het waarschijnlijk niet,maar er hing nog een onderbroek van een vorige gast in de douche. Gatverdamme. Meteen naar de receptie gelopen. We hebben een andere kamer gekregen en we kregen 2 drankjes in de bar. Nadat we alle spullen weer in de andere kamer hadden gezet zijn we naar de sauna gegaan. Heerlijk. Vanavond lekker eten bij Da Rosario. Boh wat was dat weer heerlijk. Echt genoten. Na het eten weer snel naar het hotel. Lekker f1 kijken. Straks lekker slapen en morgen de vlieger in opweg naar Rio.

1. Detische:
    21 oktober 2018
    Yeh, lekker die onderbroek maar Max toch weer fijn op het podium. Als in Mexico ook weer alles loopt zoals het moet lopen dan kunnen we weer zingen en dansen.
  2. Ramona:
    21 oktober 2018
    Ja idd. Was weer een mooie race
  3. Jornic:
    22 oktober 2018
    Ik lees dat de vakantie met onderbroeken lol is begonnen!! 😂 Goede vlucht!!! 💋 Jeroen en Nicole
  4. Ramona:
    22 oktober 2018
    Nou dat kun je zeggen idd 😊😉