Eerste dag Barcelona

20 mei 2015 - Barcelona, Spanje

Hey hallo luitjes. Vandaag was het dan eindelijk zover dat we weer naar Barcelona zijn gegaan. Hebben er even op moeten wachten,maar dan heb je ook wat hihi. Vanmorgen optijd opgestaan om via Brussel naar Barcelona te vliegen. Onderweg hebben we een klein beetje vertraging gehad,maar we waren gelukkig optijd vertrokken. We hadden dus geen stress. In gecheckt hadden we al dus we hoefde alleen de tas maar af te geven. Na de drop off nog even naar de Starbucks. Na een vluchtje van 1 uur en 40 minuten waren we al weer geland. Stelt echt niks voor. Op het vliegveld zijn we in de bus gestapt richting het centrum. Eenmaal aangekomen in het centrum waren we ook zo bij het hostel. Spullen weg gezet en lekker de hort op. Het weer viel een klein beetje tegen. We hadden jammer genoeg wat regen. Het was inmiddels na de middag dus dan moet er gegeten worden. Waar ga je dan naartoe. Inderdaad het HRC. Na een lekkere jumbo combo en de overheerlijke brownie en wat rond gelopen te hebben in de kleine steegjes rondom het hostel zijn we twee uurtjes op bed gaan liggen. We waren kapot. En uit ervaring weet ik dat het dan geen zin heeft om door te blijven lopen. In de avond hebben we op de Ramblas wat tapas gegeten. Nu gaan we wat rusten zodat we morgen weer optimaal kunnen gaan genieten. Volgens mijn eigen Piet Paulisma wordt het morgen mooi weer. Dat wordt morgen dus vervolgd