Tweede dagje Halong Bay

27 april 2012 - Halong Bay, Vietnam

Afgelopen nacht redelijk geslapen. De airco hebben we wel moeten uitzetten,want daar laggen we recht onder. Maar daarna werd het erg warm. Dus maar boven op de deken gelegen. Om 06.00 uur ging de wekker weer. We hebben om 07.00 uur ontbeten. Daarna zijn we naar een eilandje gevaren waar we met een trap van meer dan 400 treden omhoog konden en zo mooi uitzicht hadden over een gedeelte van Halong Bay. Ik moest even bijkomen toen ik boven kwam,maar het uitzicht maakte veel goed. Rond 11.30 uur hadden we weer een lunch. Het eten was best goed al kan ik niet ontkennen dat ik zoals gewoonlijk wel weer zin heb in de Hollandse kost. Hihihi. Nu zitten we weer in het busje terug naar Hanoi. De reis zal z'n 3,5 tot 4 uur duren. Vanavond gaan we nog even naar de avond markt en hebben we met z'n 4 en bonte avond. Morgen zullen we vooral proberen een beetje uit te slapen. Voor de rest staat er niet zoveel meer op de planning. Dan is er weer een einde gekomen aan een super vakantie. Maar zover is het nog net niet! Maar gelukkig zie ik over twee dagen onze hond wel weer. Die heb ik wel heel erg gemist. Ben benieuwd hoe ze op ons gaat reageren.