Heerlijk dagje Valencia

7 mei 2017 - Valencia, Spanje

Heerlijk geslapen. Het was gisteravond nog heerlijk op het terras dus lagen later in bed dan gepland. Biertjes van Remy en mijn wijntjes smaakte goed haha. Dus een lekkere nacht. Waren iets later wakker dan de dag ervoor. Merk toch dat die nachtdiensten van te voren er flink in gehakt zijn. Vooral die laatste omdat ik niet meer ben gaan slapen, maar je bent jong en wilt veel haha. Vandaag gaan we lekker door de stad lopen en vanmiddag gaan we naar de voetbalwedstrijd Valencia -  Osasuna.  We zijn van allerlei gebouwen gaan bekijken en  in geweest. Zo zijn we de toren van de kathedraal opgelopen. Deze toren telde 205 treden. Ben hier nog sportiever dan thuis haha. Daarna nog naar een oude stadspoort geweest. Vroeger schijnt dit zelfs als vrouwengevangenis te hebben gediend.  Erg mooi allemaal. Ook het weer is vandaag weer super. Net geen 30 graden maar ons hoor je niet klagen. Rond de middag een lekker gegeten en na het eten opzoek naar het hard rock cafe. We wisten dat de kans klein was dat deze open zou zijn. Op de site stond opening soon. Nou die gaat voorlopig nog niet open helaas. Misschien een goed excuus om toch ooit nog eens terug te komen hihi. Rond 14.30 uur met de hop on hop off bus richting het stadion vertrokken. Hier kwamen we rond 15.45 uur aan. Bij ook weer een groot stadion zeg. We hadden erg goede plaatsten. Dit had Remy via internet vorige week goed geregeld. Het spel was niet geweldig, maar we hebben wel 5 goals gezien. Valencia heeft uiteindelijk met 4-1 gewonnen. De sfeer in zo'n stadion is echt geweldig. Na de wedstrijd terug richting ons appartement gelopen. Op de hoek van het appartement ligt een ijssalon. Hier nog een lekker ijsje gegeten en toen terug om ons op te frissen. Vanavond lekker wat pinxto gegeten. Op naar morgen......

1. Bea:
    8 mei 2017
    Jullie vervelen je dus helemaal niet. Heel leuk om te zien allemaal. Groetjes xx
  2. Ramona:
    Nee idd Bea. Genoeg te zien en te doen
  3. Lynn:
    8 mei 2017
    Hoi allebei. Wat een weer hebben jullie! Voor jullie ook fijn, voor mij zou het iets minder zijn. Hihi. De foto van de muur vind ik echt mooi. Jullie zien er gelukkig uit daar. Ramona een vraagje. Wat is pinxto? Ik ben geen globetrotter zoals jullue en heb geen flauw idee wat het kan zijn. veel plezier vandaag allebei en ik kijk ernaar uit tot jullie volgende avontuur.xx
  4. Ramona:
    8 mei 2017
    Een pinxto is een stukje brood met iets erop. Bijvoorbeeld een stukje stokbrood met een worstje of chorizo erop . Heel lekker en fijn voor mij omdat het klein is
  5. Lynn:
    Danke voor de uitleg lieverd. Veel plezier vandaag. Groetjes aan allebei. Xx
  6. Detische:
    8 mei 2017
    Zo iets om jaloers op te worden. Heel mooie foto's.
    Ik geef geen snars om voetbal. Maar zou het ooit een keer in zo'n stadion willen mee maken. Maar wel voor de fun. Met die twee gaat t na omstandigheden goed. Vandaag had Raica een kuur,wilde ze aan het eten van Trixcy gaan. Dat van haar at ze snel op,en toen na de voerbak van Trixcy. Maar Trixcy beet van zich af. Gelukkig Pierre was er bij. Het is hier behoorlijk koud. Veel plezier in het zonnige Valencia en we lezen jullie reisverhalen wel weer
    Groetjes Ria en Pierre en de honden
  7. Ramona: