Eerste dagje Valencia

6 mei 2017 - Valencia, Spanje

Wat hebben wij heerlijk geslapen zeg! Wel al vroeg wakker. Om 06.00 uur waren we paraat.  Lekker gedoucht en op pad om een ontbijtje te scoren. Remy had wat minder geluk. Hij bestelde een kop thee. Dacht dat hij daar honing bij kreeg. Haha Dit bleek olijfolie te zijn hihihi.  Dat smaakt natuurlijk niet. Maar ff  een nieuwe besteld. Dit schijnen ze hier in de cappuccino te gooien.  We  kunnen om de hoek bij ons appartement ontbijten dus dat gaat goed. We hebben gelukkig weer een hele centrale ligging met ons appartement dus dat is weer super. Vandaag gaan we met de hop on hop off  bus de stad verkennen. De bus heeft 2 routes.  We hebben beide route gereden en zijn uiteindelijk naar het strand gegaan. Het is vandaag 33 graden geworden dus dat was heerlijk. Vandaag hebben we ook alvast ons trein ticket voor Barcelona gekocht van aankomende woensdag.  Verder weinig bijzonders. Lekker van het weer genoten en heerlijk gegeten. Nu nog ff een drankje om de hoek bij het appartement en morgen gaan we naar de voetbal. Voor nu een goede nacht.

1. Gwendy:
    Jaloersssssss:) geniet lekker lieverds
  2. Lynn:
    7 mei 2017
    Wow zeg. Wat een weer hebben jullie. Top!!! Het eten ziet er wel lekker uit en dat zand model is echt mooi. Geslaagde eerste dag dus, mooi . Ben eens benieuwd naar jullie avonturen morgen. Veel plezier allebei.xx
  3. Bea:
    7 mei 2017
    Alles ziet er zo heerlijk uit: het hotel, de stad, het eten, het strand. Dat is pas genieten en dat doen jullie ook zo te zien ! xxx
  4. Detische:
    7 mei 2017
    Wat hebben jullie het weer getroffen. Maar wel verdiend.
    Geniet er van. Fijne dagen gewenst. Knuffel van Raica en een lach van Trixcy
  5. Ramona: