Op naar Valencia

5 mei 2017 - Valencia, Spanje

Zo mijn laatste paar uurtjes werk zijn ingegaan. Remy heeft me vanavond afgezet op mijn werk en komt me over een paar uur weer halen. Eindelijk vakantie. Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat. Het wordt de eerste vakantie na de operatie. Toch ff spannend of alles goed blijft gaan. We vertrekken vanaf Brussel Zaveltum en vliegen naar Valencia.  Hier zullen we rond 13.00 uur aankomen. De rit naar de luchthaven verliep soepel. Heel even wat file, maar we hadden gelukkig tijd genoeg. Eenmaal op de luchthaven aangekomen kreeg ik een inzinking. Wat doe je dan?! Juist ff de oogjes dicht. Nu is het wachten tot we kunnen boarden. We kregen al snel te zien op de borden dat we naar de gate konden. Al met al zaten we op tijd in het vliegtuig. Yesss we gaan vertrekken. Het was een vluchtje van net geen 2 uur. We zijn wel bijna een uurtje later aangekomen ivm drukte op de luchthaven. Heerlijk we zetten om iets voor 14.00 uur voet op Spaanse bodem. Snel de tas ophalen en met de metro naar het centrum. Ook dit verliep allemaal soepel. Het appartement hadden we ook snel gevonden. Na 10 minuten kregen we de sleutel en konden we naar binnen. We slapen in het smalste gebouw van Valencia op de derde verdieping.  Behoorlijk wat trappen haha. Dus niet hagele vol die trap s avonds nog op willen lopen hihi. We hebben niet heel veel meer gedaan. Wat rondom het appartement gelopen en wat sangria gedronken  en pinxto gegeten. Daarna waren we echt kapot en zijn we terug naar het appartement gegaan om lekker te gaan slapen.

1. Lynn:
    6 mei 2017
    Hoi hoi vakantie gangers. Een goede begin van jullie vakantie zo te lezen lekker en dan kunnen jullie fris en fruitig Valencia verkennen. Veel plezier en amuseer jullie wel. Xx
  2. Ramona:
    6 mei 2017
    Dank je wel lieverd. Gaat zeker goedkomen. Gaan nu een lekker broodje eten
  3. Jeannette:
    6 mei 2017
    Lekker geslapen? Geniet lekker saampjes van al het moois, lekkers en vooral de
  4. Detische:
    6 mei 2017
    Amuseer uch. Sjiek dat t good geit.
  5. Anja Verdult:
    6 mei 2017
    Fijn dat alles goed is gegaan.
    Geniet van jullie vakantieen ik volg vol spanning jullie nieuwe reisverslag
    Groetjes van Anja
  6. Ramona: