Eerste dag op de Keys

30 november 2013 - Marathon, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen zoals alle dagen weer lekker optijd opgestaan.  Een broodje bij Subway. Daarna wilde we naar het strand. Nou het strand vlak bij het hotel viel wat tegen.  Toen richting Islamorada. Ook dat viel ons wat tegen. Toen toch maar naar Key West gereden.  Nou dat was nog een behoorlijke rit. Net na de middag aangekomen en wat gegeten in het HRC en het zal geen verrassing meer zijn, maar ook een paar pins gescoord.  Voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan.  Wat door het stadje gelopen en een mooie zonsondergang gezien.  Ook vanavond nog ff bij hrc gegeten.  Er stonden namelijk pizza op de menukaart.  Hihi daar ben ik gek op en hebben we nog in geen enkel ander cafe op de kaart zien staan.  Waren ook lekker. We maken het niet te laat. Morgen willen we ook weer optijd deze kant opkomen en gaan we fietsen huren.  Dus ik ben benieuwd.  Het is dadelijk toch nog ongeveer een uur terug rijden. Al met al een leuke dag gehad, maar wel anders dan van tevoren verwacht.  Ik heb het geloof ik al verteld, maar in het hotel hebben we bijna geen internet.  Kan dus even duren voordat we reageren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl