Laatste dag Miami

2 december 2013 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag laatste volledige dag Miami en daarmee laatste volledige dag Amerika.  Vanmorgen was ik alweer voor de wekker wakker. Ik heb de gehele vakantie weer erg weinig geslapen voor mijn doen. Is natuurlijk ook zonde om op vakantie veel te slapen.  Dat haal ik de rest van het jaar wel in. Rond 08.30 uur toch nog richting het strand van Marathon gegaan. Hier hebben we nog tot 10.15 uur gelegen. Dat weer zullen we wel gaan missen.  Het was al 25 graden vanmorgen.  Om 11.00 uur zijn we naar de receptie gegaan om ons uit te checken.  Daarna een stop gemaakt bij de brandweer in Marathon.  Dit was een beroepspost en vliegveld brandweer in een. Remy wilde nog een t shirt scoren, maar helaas waren de brandweermannen oefenen.  Wel hebben we van een hele aardige vrouw van de administratie een rondleiding gekregen.  Ook hebben we wat e mail adressen gekregen om alsnog aan een t shirt te komen.  Rond 12.15 uur zijn we weer richting Miami gaan rijden. Nogeven bij een Walmart gestopt.  Ook nog een outlet gezien, maar we hadden helaas geen plaats meer in de tas om nog iets te kopen.  Volgende keer als we komen gaan we met een bijna lege tas heen en komen we met een volle terug!!! Rond 16.45 uur waren we weer in Miami.  We hebben de auto bij bayside geparkeerd en zijn langzaam richting hard rock gelopen.  Hier moesten wenog naartoe om een pin te kopen.  Dit cafe was namelijk dicht toen we op Thanksgiving hier waren.  Ook maar even wat gegeten.  We moeten vanaf morgen tot wel weer op dieet.  Na het eten naar het hotel gereden. Wederom hebben we alles in een keer gevonden en dat zonder de Nic Nic hihi. We hebben de spullen op de kamer gezet en zijn richting Miami Ink gelopen.  Toen we aankwamen zagen we yochi als ik het goed schrijf.  Bekend van tv. Maar voor we het wisten stapte hij in een auto en was weg. Te snel voor een foto. Na een paar minuten kwam Darren naar buiten.  Ook bekend van de tv serie. Daar sta ikwel mee op de foto.  Joepie! Ami was helaas niet aanwezig. Nog even overwogen om een tattoo te laten zetten, maar heb het toch maar niet gedaan.  Had het wel gedaan als een van die bekende daar zou zijn, maar dat was niet het geval  twee waren inmiddels weg en die andere konde we niet. Daarna nog wat door de staten van Miami gelopen.  Je ziet van alles hier. Mooie auto's en aparte mensen. We hebben de hop on hop off bus toch maar niet gedaan vandaag. Was niet zoveel wat we hier wilde zien. Morgen tussen 08.30 uur en 09.00 uur vertrekken we naar de luchthaven en begint onze terug reis helaas.  We hebben het weer super naar ons zin gehad en zullen best nog eens terug komen.....