Laatste volle dag op Key West

1 december 2013 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Vandaag alweer laatste volle dag op de Key West. Vanmorgen rond 08.45 uur de auto ingestapt om weer naar Key West te rijden. Toen we aangekomen waren hebben we nog een lekker ontbijtje gehad. Daarna na het verhuur bedrijf voor de fietsen.  Daarna lekker over het eiland gaan rijden. Nog even op het strand gelegen.  Nog bij de brandweer geweest, maar er was niemand.  Jammer. Voor de rest veel gefietst en her en der wat gegeten en gedronken.  Rond 17.30 uur de fietsen weer ingeleverd.  Nu nog even een drankje in Willie T's. Is een bar wat helemaal vol hangt met een dollar biljetten.  Vanavond eten we bij de outback.  Jirnic deze ligt niet alleen op Islamorada maar ook op Key West ;-). Voor morgen hebben we nog niet echt een plan dus dat lezen jullie later. Een ding weten we wel. Mochten we ooit terug komen naar de Keys overnachten we alleen nog maar op Key West zelf. Mooie strandjes en hele leuke restaurants en bars.  Iedere keer als het overal echt gezelligwordt moet je weer gaan, omdat het nog ruim een uur terug rijden naar ons hotel. Dus een goede les voor de eventuele volgende keer!