Heel erg relaxt vandaag!

1 oktober 2017 - Limpopo National Park, Mozambique

Niet echt een al te beste nacht gehad. We slapen met onze tent aan een riviertje en vannacht besloten de meervallen  (grote vissen) er een spektakel van de maken. Wat een leven kunnen die beesten maken zeg! Ook waaide het behoorlijk en dan hoor je van alles in en rond je tent. Uiteindelijk toch wel ff ingedut. Om 05.00 uur de wekker. We hadden een ochtend wandeling van ongeveer 3 uur. Hebben we dan misschien vandaag meer geluk om dieren te zien. Nou daar kan ik kort  maar kracht over zijn. NEE we hebben niks bijzonders gezien. Was wel lekker om de benen even te streken. Verder staat er voor vandaag niks op de planning. Maar er is dan ook niet veel te doen. Morgen met gierende banden weg hier! Aan het personeel hier ligt het niet, maar er is gewoon echt helemaal niks hier. Gisteren hebben we maar krap 100 km gereden. Morgen hebben we een lange dag voor de boeg met ongeveer 400 km over slechte wegen. Ik hoop dat ik mijn verslagjes morgen kan uploaden. Hebben nu al 4 dagen geen internet gehad. Vandaar dat jullie al even niks van ons gehoord hebben.

1. Lynn:
    3 oktober 2017
    Jullie hebben inderdaad bij veel mooier locaties geslapen.