Slaaptrein en eerste dagje Whale Island

14 april 2012 - Nha Trang, Vietnam

Terwijl ik dit kleine verslagje tik zitten we inmiddels in de nachttrein. Wat een belevenis. Tot nu toe vind ik het geweldig. Het is erg smal ,maar zo grappig. We hebben met zijn vieren een slaapcabine. De bedden zijn kei hard,maar ik kan morgen pas vertellen hoe ik erop geslapen heb. :-).  Nicole en ik hebben daarstraks een stukje door de trein gelopen. Wat een aparte ervaring al zeg ik het zelf.  Wij hebben de iets luxere coupe. Je hebt ook nog een coupe met zes bedden en zelfs een treinstel met alleen maar stoelen. Helemaal voor in de trein heb je een treinstel waar je wat eten en drinken kunt kopen. Een pilsje kost nog geen 50 cent. Echt geen geld he. Morgen komen we al om 05.00 uur aan in Nha Trang. Dus ben eens benieuwd. Wordt vervolgd. Nou hier meteen het vervolg. We hebben alle vier niet echt goed geslapen. Vanmorgen om ongeveer 05.15 uur zijn we in Nha Trang aangekomen. Er stond weer iemand met een bordje op ons te wachten. We hebben daarna we nog twee uur in de bus naar de boot moeten rijden. Met de boot waren we eigenlijk zo op het eilandje. In ongeveer 20 min. waren we hier. Nou het is hier echt geweldig. De zee is lekker warm en rustig. Geen golven. Vanmiddag in de schaduw was het 35 graden. Dus moeten we goed oppassen met de zon. Ik ben met Jeroen ook nog gaan snorkelen. Was ook erg leuk, maar ja nou ben ik ook een water rat. Morgen gaan we duiken met z'n 3 'tjes . Ook daar hebben we weer veel zin in. Ik hoop dat ik vannacht goed kan slapen,want we hebben een prementieve kamer. Maar dat heeft ook wel weer wat. Maar morgen hier weer meer over.