Laatste volle dag Malta. Relaxen

2 juli 2017 - Valletta, Malta

Bah wat is dat altijd vervelend zeg. De laatste volle dag dat je ergens bent. Maar goed je moet iets moois afsluiten om weer aan iets nieuws te kunnen beginnen. Na het ontbijt terug gelopen naar de duikschool. We konden hier onze tijdelijke nitrox passen ophalen. De definitieve krijgen we thuis gestuurd.  Ook nog een nieuw vest gekocht van de duikschool. Maat M kon ik pakken. Wauw wat is dat lang geleden dat ik daar nog eens in kwam zeg! Dus super blij. Via de duikschool het naast gelegen hotelcomplex opgesniekt. Haha. Anders moet je met z'n tweetjes €36 euro betalen om daar te kunnen zwemmen. Haha nu dus gratis. De temperatuur was wederom erg warm. 36 + maar met erg veel wind. Hierdoor konden we niet overal in de zee zwemmen. Te gevaarlijk. Zeker omdat hier alleen rotsen zijn en geen zandstrand.  Maar uiteindelijk hadden we een mooi plekje gevonden bij de zee waar een inham was en we toch verkoeling in de zee konden vinden. Lekker de hele dag aan het water gelegen. Verder niks bijzonders. Nu lekker op ons balkon van de avond zon aan het  genieten en misschien zo nog een spelletje skip bo spelen. Vanavond weer lekker bij de Italiaan hier om de hoek eten. Vanmiddag heb ik al ingecheckt voor de vlucht van morgen. Morgen de laatste uurtjes lekker aan het zwembad en dan weer naar huis. Dan zit ons Malta avontuur er weer op. Maar voor nu willen we daar nog niet te veel aan denken.

1. Detische:
    2 juli 2017
    Jammer dat het weer voorbij is. Maar ja er weer iets moois later dit jaar en dus weer iets om op te verheugen en naar toe te leven. Zie jullie als jullie terug zijn.
  2. Ramona:
    Ja tot later deze week
  3. Lynn:
    2 juli 2017
    Jammer dat het voorbij is maar aan alles komt er een einde. Hopelijk hebben jullie een leuke laatste dag gehad en een veilige terug reis. Xx
  4. Ramona:
    3 juli 2017
    Dank je wel lieve schat. Gaan vandaag genieten van de laatste uurtjes op Malta