Laatste dagje met de auto over het eiland gereden

5 oktober 2015 - Tenerife, Spanje

Vanmorgen na het ontbijt de auto opgehaald. We zouden eigenlijk met de ford b mex gaan rijden. Dezefde auto dan de eerste twee dagen, maar de tank was zo goed als leeg. Aangezien wij hem met behoorlijk volle tank hadden terug gebracht zijn we terug naar het kantoortje gelopen om te vragen hoe en wat. We kregen een andere auto mee. Dit keer een VW golf. We hebben nog een keer de panorama route gereden, maardan via de andere kant. Het blijft gewoon een sschitterende route. Via de noord kant naar het westen gereden. Kwamen langs verschillende dorpjes en strandjes met zwart zand. Uiteindelijk zijn we terug gereden naar het westen waar we nog even de zee ingegaan zijn. Rond 18.30 uur de auto weer terug de garage in gereden. Is toch vermoeiend zo in die bergen rijden over die kronkel wegen. Aar zeker de moeite waard. Zo mooi hadden we het van te voren niet verwacht. Op het balkon hebben we zelf maar wat tapas gegeten. We hebben nog steeds geen echt tapas restaurant gevonden. Ook als we het aan de lokale bevolking vragen weten ze geen goed tapas restaurant op te noemen. Vanavond hebben we daarom maar eens Thais gegeten. Smaakte prima. Morgen hebben we weer een relax dagje. Gaan lekker naarhet strand en voor de rest hebben we niks speciaals op de planning. Wat betrefthet duiken van gisteren. Dat was echt super. We hebben twee heerlijke duiken gemaakt. Het ging gelukkig alweer een stuk lekkerder dan de eerste keer. We hebben een paar leuke vissen en klein grut gezien. Ik ga zoproberen om wat foto's enof video's online te krijgen, maar kan niks beloven. Laatste keer toen ik het probeerde was ik alles kwijt. Anders komt het later wel

1. Detische:
    6 oktober 2015
    Mistig daar bij jullie, of kwam dit door de bergen?
    Is toch wel een leuk eiland. En gek he om te zien zwart zand.
    Maar allez amuseer uch nog.
    groetjes Pap en Mam