Mooie dag met een heerlijke duik

7 oktober 2015 - Tenerife, Spanje

Vanmorgen na het ontbijt even bij het zwembad gelegen. We zijn er eigenlijk wel achter gekomen dat zo'n hotel als dit eigenlijk niks voor ons is. Het is opzich een prima hotel en de ligging is ook goed, maar dat gezuur en gezeik s morgens bij het ontbijt en alle handdoekjes s morgens bij het zwembad is echt niks voor ons. Voortaan moeten we gewoon lekker een appartement boeken. We waren het daarom ook snel beu aan het zwembad. We konden vandaag pas om 13.00 uur terrecht bij de duikschool dus moesten ons tot die tijd met andere dingen bezig houden. We zijn s middags nog even een salade gaan eten bij First Love. Die Italiaan waar we eerder deze week ook heerlijk hadden gegeten. We hebben nog meer leuk tips gekregen van de eigenaresse voor in Rome.  Na de lunch zijn we naar Ten Dive gelopen. Spullen gepakt en naar de duik plek gegaan. Boh de zee was op dat moment al behoorlijk te keer aan het gaan. Spullen in orde gemaakt en na een korte briefing het water in gegaan. Ja de zee ging te keer, maar eenmaal onder water ging het wel. We hebben vandaag twee intvissen gezien. Heb er een filmpje van gemaakt,maar ik krijg deze helaas op het hotel niet geupload.  Verder nog wat andere kleine dingen gezien.  Al met al een prima duik. Het was nogal een gevecht om het water uit te komen. Onder water was er wel al wat stroming, maar boven water was het veel erger. Eenmaal uit het water heeft Claudio besloten om de tweede duikniet meer te doen. De zee was op dat moment te gevaarlijk. We zijn terug naar de duikschool gereden en hebben daar voor morgeneen boot tocht geboekt om walvissen en dolfijnen te gaan zien. Nu maar hopen dat we wat meer geluk hebben dan vorig jaar in Zuid Afrika.  Ook hebben we nog een extra duikdag bijgeboekt. We gaan zaterdag nog een keer duiken. Vanavond hebben we niet veel bijzonders gedaan. Wel heerlijk gegeten. Nu snel mijn  verslagje online zetten en dan lekker gaan slapen.

1. Jornic:
    8 oktober 2015
    Gevecht om het water uit te komen? Waarom doet me dit aan iets denken ? Geniet nog! Xx nic
  2. Ramona:
    8 oktober 2015
    Tja idd Nic. Gelukkig zijn er van beide keren geen beeldmateriaal